Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Muziek Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Konninginnennacht/dag (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=45099)

Pruttelpot 6 April 2004 19:49

Konninginnennacht/dag

Wie gaat wat doen? iemand nog plannen? Iemand die zelf ergens meot optreden ofzo? Iemand tips?

Pruttelpot 6 April 2004 19:49

Ik ben de nacht en dag in utrecht te vinden. Bonanska in Cafe Averechts wil ik wel even checken eigenlijk, lekker skanken met ene hele zooi dronken maloten :)

dext0r 6 April 2004 20:03

ik zit dat weekend (beginnende met koninginnedag) in een hotel in emmen <3

weet iemand of daar nog wat te beleven is..

biffyclyro 6 April 2004 20:16

ik zit dan bij de koninginnenach in den haag denkik.. en op koninginnedag zelf werk ik van 8-12 en dan verder week nie!

L_angeldc 6 April 2004 21:10

vriendin van me is dan jarig dus waarschijnlijk ben ik bij haar.

Ancalagon 6 April 2004 21:28

nou ik ben ook wel ergens

Pruttelpot 6 April 2004 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
nou ik ben ook wel ergens
Damn! Dat had ik nou dus echt neit verwacht!

Stapper 6 April 2004 21:42

waarschijnlijk word het weer utrecht, vorig jaar stairway en bothhill, moet nog maar zien wat het deze keer moet worden

Pruttelpot 6 April 2004 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
waarschijnlijk word het weer utrecht, vorig jaar stairway en bothhill, moet nog maar zien wat het deze keer moet worden
Bothhill? De Boothill bedoel je? Tegenover de AH aan de oude gracht?

Hm. Nouhja, ik waarshcijnlijk overal wel in utrecht overigens hoor :p Jitse woont recht tegenover Cafe Belgie, dus ene stereo en een krat bier aan de gracht kan ook best :p

frox 7 April 2004 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
ik zit dan bij de koninginnenach in den haag denkik.. en op koninginnedag zelf werk ik van 8-12 en dan verder week nie!
:{ dan ben je moe?

Ik misschien ook nar Den Haag maar ik weet het nog niet zeker...In mn eentje is het niet zo gezellig :)

Stapper 7 April 2004 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Bothhill? De Boothill bedoel je? Tegenover de AH aan de oude gracht?

Hm. Nouhja, ik waarshcijnlijk overal wel in utrecht overigens hoor :p Jitse woont recht tegenover Cafe Belgie, dus ene stereo en een krat bier aan de gracht kan ook best :p

die bedoel ik :p

maar een krat bier en een gracht zijn ook altijd leuk

yor 7 April 2004 10:57

we moeten met onze band optreden in sassenheim, een skatefest

dus als je niks te doen hebt, schijnt wel gezellig te zijn en anders maken we het wel

Explosion 7 April 2004 12:32

Ik denk... dat wij bij the bea's birthday hardcore party te vinden zijn.. in den bosch.. Ten Foot Pole + Lawrence Arms + The Almighty Trigger Happy + Steel Rules Die + Go Ape! en misschien gaan we voor die tijd even nijmegen in ofzo.. dunno..

Stapper 7 April 2004 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Explosion
dat wij bij the bea's birthday
bea is dan niet jarig, die is 2 januari ofzo jarig, dit was de dag dat juultje jarig was

FanbeltAlgebra 7 April 2004 14:22

29/30 april nacht zit ik in den haag denk ik.....en 30 april moet ik spelen met daily fire samen met undeclinable en lafarmers in alphen...........ik hoop wel dat het daar gezellig is hehehehe

biffyclyro 7 April 2004 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
:{ dan ben je moe?

Ik misschien ook nar Den Haag maar ik weet het nog niet zeker...In mn eentje is het niet zo gezellig :)

je mag misschien wel met moi? :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.