![]() |
Tips Voetbal? (dringend!)
Hey Iedereen, ik heb binnekort een voetbal toernooi (ik ben een meisje), maar ik weet niet zóveel over voetbal! Weet iemand nog goeie tips ofzo? Of belangrijke Regels?
xxxSaskia |
je zal buitenspel nooit begrijpen, dus begin er niet aan kaasie :+
|
Lol. :)
Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om alle regels op te gaan zitten schrijven want het zijn er nog al veel. Wat belangrijk is, is samenspelen en gaan voor de bal. En natuurlijk in het belang van het team spelen. |
Probeer met de binnenkant van de voet een bal over te spelen. Of laat ik het anders zeggen: probeer een bal over te spelen. 8)
|
Ren niet met z'n allen als kippen zonder kop achter de bal aan ;)
Ow ja, en als je de bal te pakken krijgt, probeer hem dan naar een team genoot te spelen en niet doelloos vooruit te trappen :) |
Scoor meer dan je tegenstander |:(
|
Je moet in ieder geval de bal hebben, anders kan je nooit scoren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen welk land spelen jullie trouwens? Want voetbal is een spelletje van 11 tegen 11, en uiteindelijk winnen de Duitsers! |
Schop je tegenstanders onderuit. Bij 5 rode of 10 gele kaarten ben je de voetballer van het toernooi. :yes: :+
|
Mag ik je de home-video van Vinnie Jones aanbevelen? Pas als je die gezien hebt begrijp je pas echt waar voetbal om draait :+
|
Citaat:
|
niet gaan lopen huilen als iemand per ongeluk tegen je aanknalt of als je nagel breekt ;) :*
|
Citaat:
:no: O-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.