![]() |
Vossenjacht
Donderdag moeten Linda (klasgenootje&vriendin) op onze stageplek als vos spelen met vossenjacht, haha lopen we daar als knijn :d hoop niet dat ik bekenden tegenkom! :p
|
*gaat morgen richting den haag*
|
moet jij ook vos spelen?
|
Maak je dan ook je gezicht wit ;)
Want dan schrikken ze zich misschien wel dood 8{ |
Citaat:
|
Citaat:
Donderdag moeten Linda & ik (klasgenoot&vriendin) op onze stageplek met vossenjacht als vos spelen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Donderdag moeten Linda (klasgenootje&vriendin) op onze stageplek als vos spelen met vossenjacht, haha lopen we daar als knijn hoop niet dat ik bekenden tegenkom! :p dit staat er 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vos is de persoon die ze moeten vinden. Wij deden dat met de basisschool ook altijd, en dan speelden de leraren vos. Moesten wij ze in het dorp gaan zoeken. De ene was dan klaarover, en de andere was verkleed als een oud dametje. En er was er eentje als schilder, die stond ergens in een tuin met een trap tegen de muur net te doen alsof ie aan het schilderen was. |
Citaat:
wij deden aan het eind het jaar op de basisschool ook altijd een vossejacht. Een keer ging een leraar op het pleintje voor mijnhuis liggen als zwerver, en toen had een moeder uit de buurt de politie gebeld :D |
Citaat:
Ha ha, das een goeie :D |
vossenjacht is hip 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.