![]() |
kzit hier eenzaam op een stoel
er is hier ergens een spin:$
|
Re: kzit hier eenzaam op een stoel
Citaat:
:aai: Ik haaaat spinnen :| |
Re: Re: kzit hier eenzaam op een stoel
Citaat:
:aai: ik dus ook:yes: |
Re: Re: Re: kzit hier eenzaam op een stoel
Citaat:
'k Heb dr volgens mij echt een panische angst voor... En elke keer ik een spin zie denk ik: "ik ga m'n angst overwinnen", maar als ik dan dichterbij kom dan 1 meter ofzo, is die moed meteen weer weg :+ 8) |
Dan pak je je luchtbuks en schiet je hem dood :d
|
Citaat:
:+ Ik heb namelijk geen luchtbuks :p |
Citaat:
Maar mijn oom heeft dat weleens gedaan ;) Laat ook een leuk klein rood vlekje achter. Of een gaatje als je er een kogeltje in doet ;) |
Citaat:
Misschien is het handiger als ik eerst fatsoenlijk leer mikken ;) |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
ga aan het plafond hangen
|
ja...
*komt bij suus op schoot zitten* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:$ |
Spinnen! :notgood:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is meestal wel leuk maar toen dus niet :p. 'k Heb toen tenslotte m'n papa maar terug wakker gemaakt :$ en de spin laten dood doen :] |
Ach ja, ik pak ze meestal zelf maar
|
Vroeger was ik er doodsbang voor,
maar op mijn werk zitten die beesten altijd en soms midden in het pad dus dan heb ik weleens dat er ineens één aan mijn voorhoofd hangt! :notgood: Dus ik raak al beetje aan ze gewend en ben der minder bang voor geraakt! :) Gaat steeds beter!! :thumbsup: |
Citaat:
:huh: Spinnen op je voorhoofd... Brr... *Kijkt angstig om zich heen* :p |
Citaat:
haha ja, want dan zit meneer of mevrouw spin lekker zon web te breien en heb ik niet door en *hoppa* spin op men hoofd! in het begin wel eng, maar nu minder :) |
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent moedig 8-) ;) |
spinnen :notgood:
|
Ik sta altijd naast het huis, op de oprit, tegen de muur te roken, en er zit al weken naast me een enorme spin, echt huge, centimeter of 4 lang ofzo, en dat beest is echt mn trouwe rook maatje geworden, hoewel ie neit te dicht bij meot komen eignelijk want ik vind em maar raar, want hij vind altijd andere dingen als ik enzo. Onze discussies kunnen trouwens wel leuk zijn, hij is bijvoorbeeld helemaal voorstander van het communisme en ik niet, en daar kunnen we dan best een tijdje over lullen.
Emmm, ja. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.