![]() |
de nieuwe zomermode
wat is dit jaar helemaal in ? en wat kan echt NIET meer?
ik heb vernomen dat het tuinbroeken worden? Arghh.... nee :( |
who cares anyway ? :?
de mode kan me echt gestolen worden :p |
tuinbroeken yeeahhh 8-)
|
Citaat:
|
je moet dragen wat je mooi vindt
|
Re: de nieuwe zomermode
Citaat:
|
Ik weet het niet , jah ik weet het wel , (Anders moet je maar even op style.com kijken :{ ) Maar het intreseert me niet zoveel , want ik loop er volgens mij altijd er modieus bij (NOT!) Hahaha.
Ik heb wel brute adidas schoenen gekocht trouwens : http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg maar ik weet niet of dit ''in de mode'' is , ik vond ze gwn bruut :z |
Misschien van die broeken met schuine zakken
hm maar die zijn nu al in. |
veel felle kleuren toch?
tuinbroeken zijn echt te lelijk. Helemaal voor meisjes :kots: |
Mja tuinbroeken inderdaad :{
Echt te lelijk.... En veel van die felle kleurtjes: Geel, roze, groen etc. En het was toch ook iets met wijde t-shirts enzo? Waar je dus echt in verzuipt.. Nu snelt iedereen naar de winkel om een knalgele tuinbroek te kopen? :d |
Heb van iemand die ik ken en een mode-opleiding doet het volgende opgepikt:
Grote prints op shirts Hawaai-style Chinese/Japanse Tekens Verder weet ik ook niks. :) |
Geen tuinbroeken, keej?:(
|
tuinbroeken :o
:no: tboeit me eigenlijk niet wat in de mode is, ik koop gewoon wat ik leuk vind. hoewel natuurlijk in de winkels alleen kleren liggen die in de mode zijn dus ik volg de mode passief :z |
Citaat:
:thumbsup: :d |
overal bolletjes op je kleren... Veel felle kleuren en jaren 60 achtige spullen...
En schoenen met bolle punten in plaats van spitsen :) Van die ballerina schoentjes en ze zijn leeeeuk!! |
Citaat:
waar hebbie dat plaatje vandaan? kan ik ff kijken of ze ook in andere kleuren zijn :love: :) |
minispijkerrokjes :{
ballerinaschoentjes (dus ronde punt en geen echte punt meer :p) teenslippers 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
mode interesseert me idd bar weinig, maar als ik iets moois zie koop ik het gewoon.. |
Citaat:
|
Kleuren zijn helemaal in deze zomer. 2 overhemden over elkaar schijnt ook hip te zijn, hoe feller de kleuren hoe beter naar het schijnt :)
Knalgroen kan, oranje/rood gestreepte shirts zijn hot items :) |
als ik afga op wat er nu allemaal in de winkels hangt zijn felle kleuren in:? damn ik moet mn zonnebril opzetten als ik een winkel binnen loop nu:+
|
die felle kleuren waren vorige zomer toch helemaal in? :p
zijn t nu niet meer die zachte felle kleuren? of hoe zeg je dat :+ pastel? nah ik weet het niet meer. 8) maarja, het boeit mij verder weinig. ik koop gewoon kleding die ik leuk vind of het nou in de mode is of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
teenschoenen, teensleffers, teensandalen... alles teen... 8|
|
wtf zijn teensleffers :+
|
Strandsletten/teensandalen met hakjes :Y)
|
ik heb een shirtje met gekleurde bolletjes aan. 8-)
en idd jaren 60, maar ook 80! |
Citaat:
|
Jaren 80 style is vet.
Jaren 60 en 70 style ook :p Ik heb vandaag STUDENTEN KAKKER STYLE aan :p Oei. |
Vooral felle kleuren...flashy groen, flashy roos, geel enz... en dan ook vooral het bolletjes motief komt terug:o :kots:
|
Citaat:
Retro !!! |
Re: de nieuwe zomermode
Citaat:
meelopen met de mode sucks! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.