![]() |
Mag deze avatar?
please...
en gooi die limiet van 20kb omhoog zodat ie in hoge kwalie kan. 't ziet er nou niet uit |
Mmz, ik denk dat je daarvoor LoeLoe eens een PM'tje moet voor sturen.
Ik vind hem niet provocerend, mja... Hij's eigelijk wel mooi... Maar, vraag het haar maar eerst ;p |
Ik vind het niet kunnen,veels te lelijk..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet de enige die het geen stijl vind :thumbsup: |
Citaat:
ik vind hem wel geslaagd trouwens :7 8) |
Citaat:
Wat is er zo geslaagd dan? want ik vind het geen stijl :{ |
Citaat:
|
Citaat:
Forza? Ik vind het geen stijl dat ik gelijk met 1 of andere Forza vergleken word! |
let love rule the world
|
Citaat:
|
Monique is mooi wel lief ja :{ :'(
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze heeft er toch nog geen bezwaar tegen gemaakt? en er staat niet dat je VANTEVORE toestemming moet vragen ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach zolang ik der niet naakt in kom te staan..
MAar scorpion ik vergeef het je.. tis tweede paasdag.. iedereen verveelt zich de pleures.. jah dan krijg je rare dingen Het idee, de vormgeving is wel mooi opzich |
Enkel de overgang kan vlotter en de kleuren mooier :p
|
Citaat:
|
Citaat:
>> PM hem |
Ik vin m prachtig :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk gedaan...
maar ik vind ook goed idee met dat 200 kb of mb...dat t hoger moet worden |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste Red_scorpion,
Je hebt een avatar gebruikt met de foto er in van 1 van onze andere leden. Dit zonder dat je hier toestemming voor hebt gevraagt. Dit is niet alleen in strijd met het portret recht maar is ook niet erg sociaal en netjes om te doen. Na een klacht binnen te hebben gekregen en gezien de regels over dit fenomeen erg duidelijk zijn is je avatar per direct verwijderd. Indien je hierna nogmaals de regels omtrend de avatar schend of benaderd zal dit direct een OW en permanente uitschakeling van je avatar functie tot gevolg hebben. Met vriendelijke groet, Wesley van Breugel Beheerder ll.com forum. Helaas mensen |
Flinke jongen :)
Hoeveel nog voor je gebanned wordt? :) |
Volgende keer beter hé Arie :)
|
hè?
|
daar het Loeloe is, moet toch enkel zij toestemming geven? heeft ze dat daarnet niet gedaan dan?
|
Van wie zal hij die klacht nu weer gehad hebben? IN dit topic klaagt Loeloe zelf niet.. :rolleyes:
|
Citaat:
Weird :) |
Het mocht toch van Loeloe...:{
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom ze van mening veranderde... Ach... Mening veranderen mag toch :) |
dat mag ja
|
Citaat:
Het was haar keuze, en ze hoeft zich niet te verantwoorden waarom ze van mening veranderde... uiteindelijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik reageer enkel op het onderwerp :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
No prob |
Citaat:
|
Citaat:
Ben inderdaad van gedachten veranderd.. ik kan me niet voorstellen dat Scorpion deze avatar nu heeft omdat ie me leuk/aardig/lievv/mooi/wat dan ook vindt... waarom zou je anders een avatar van iemand anders gebruiken... Hij zal er waarschijnlijk iets heel anders mee bedoelen dan hij in eerste instantie de indruk werkt. Genoeg gezever hierover.. ik wil het gewoon niet. En ik heb er alle recht op om dat te zeggen denk ik.. DIKKE PUNT. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.