![]() |
verwarred
een vagina heeft tog 2 ingangen? eentje waar ze uit moeten plassen, en de andere waar het penis in moet.
Kan iemand mij uitleggen welke ingang de penis moet hebben?:? |
de grootste.
|
ja en waar staat die? voor of de achter. of gaat ie automatisch in de grote? tjah kben nog maagd vandaaar die domme vraage
|
geloof me, die gaat automatisch in het goeie gaatje,
dat andere gaatje mag je je best doen om te zoeken 8-) |
Citaat:
Je zal zowiso de grootste moeten kiezen. En die staat euh... Iets verder naar achter ;) |
Citaat:
BAHAAAAAAAAAAA WAt ben jij een grapjas! Hoe kom je derop?LOLBROEK:+ ok, dit was niet echt een informatief antwoord,maar echt,hoe kom je erop_0_ :thumbsup: maar eigenlijk,als je zo denkt,wat is er met jouw seksuele voorlichting gebeurd?:aai: |
Lol. Iedereen is natuurlijk nog wel eens maagd geweest dus ik verwijt je niet dat je dit soort dingen post. Maarja, probeer jij hem maar eens in dat andere gat te wringen. Dan zijn er 2 mogelijkheden. Óf hij is ter grootte van een speld. Óf het lukt simpelweg niet. Maar geloof me, het wordt dat 2e. Het kan (bijna) niet mis gaan jongen. ;) Succes ermee!
|
dan is er nog het probleem... vagina of aars... :+
|
:?
oke je hebt de vagina. dat is 1 gat ;) en tussen de lippen, en iets in je vagina zit je plasgaatje, dat is zo klein dat je m bijna niet kan zien. als je je penis erin steekt dan glijd ie altijd emteen goed, omdat hij toch wel echt in de schede wordt geleid en dus niks 2 gaatjes, jah je vagina en ja anus. |
Citaat:
maar dat zal wel niet:aai: Gewoon vanvoor insteken die handel en je zit goed:thumbsup: :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
whaha :d gedissed :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.