Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   klaarkomen bij penetratie (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=45387)

virginia 14 April 2004 13:32

klaarkomen bij penentratie

Bij het programma: '50 manieren om je lief te kozen' vertelde ze dat 80% van de vrouwen niet klaar komt van het neuken. Maar ik kom juist best snel klaar bij het neuken soms wel een 4 keer of 5 keer. Hoe zit dat bij jullie of bij jullie vriendin?

dext0r 14 April 2004 14:22

ik kom ook wel klaar bij het penetreren hoor.. :d
ben dan wel geen vrouw...maar toch :p

virginia 14 April 2004 14:26

Ja maar van mannen is het logies. Maar ik wist neit dat er zo weinig vrouwen maar klaar komen van de daad zelf. Ik schijn opeen bij die overige 20% te horen neit dat ik dat erg vindt hoor

Chrizlybeer 14 April 2004 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door virginia
Ja maar van mannen is het logies. Maar ik wist neit dat er zo weinig vrouwen maar klaar komen van de daad zelf. Ik schijn opeen bij die overige 20% te horen neit dat ik dat erg vindt hoor
logies? dat is toch zoiets in een hotel dat je ontbijt krijgt en een slaapplek?
En weet je zeker dat je niet faked?

virginia 14 April 2004 16:00

nee ik fake niet daar doek niet aan.

L_angeldc 14 April 2004 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
logies? dat is toch zoiets in een hotel dat je ontbijt krijgt en een slaapplek?
En weet je zeker dat je niet faked?

logies.. lol :D

maja dan hoor jij blijkbaar bij die 20%
gefeliciteerd denk ik :+

electricity 14 April 2004 16:33

ik heb ook het idee he
dat veel mensen niet weten wat klaarkomen is..

hoorde laatste van iemand dat hij zijn vriendin 170 keer had laten klaarkomen in 3 uur. en dat zei zij dat ze zovaak was klaargekomen (en dan enkel door penetratie).

ikzelf kan het ook niet, behalve als ik bovenop zit, en mn g-spot geraakt word.

en eht is verder ook gewoon niet mogelijk om klaar te komen. OF je clitoris moet gestuimuleerd worden, OF je g-spot. en aangezien deze bij gewone penetratie nauwelijks gestimuleerd worden, is het moeilijk om dan klaar te komen

JEANUS 14 April 2004 18:05

Ik hoor bij die 80 % hoor :p

WishfulDreaming 14 April 2004 18:39

Ik hoor mijn hele leven ook al bij die 80% lijkt me :D

psychobunny 14 April 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Ik hoor bij die 80 % hoor :p

Shanna89 14 April 2004 19:40

:rolleyes:
Bij iedereen is het anders dus is het boeiend om te weten wie er wel bij klaar komt en wie niet? :{

Tenminste.... wie er bij 20% en wie bij 80% hoort :Y)

AmbyPur 14 April 2004 20:48

20% is best veel nog.. 1/5e :)

electricity 14 April 2004 21:29

ik denk nogsteeds dat er dan veel vrouwen niet weten wat klaarkomen is :+

BlackMystery 15 April 2004 08:09

mijn vriendin komt nooit klaar
dat komt voornamelijk omdat ik geen vriendin heb :)

0Vera 15 April 2004 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door virginia
ik vind het voor mannen ook niet altijd even logisch, er staat vaak zo'n prestatiedruk achter dat als et een keer niet lukt de man (nouja jongen vaak dan :p) et gelijk benauwd krijgt en denkt dat et nooit meer lukt. Krijg je vaak de grootste problemen van.
maargoed, ik wist wel dat er weinig vrouwen klaarkomen van penetratie. tis ook niet dat er dan iets gestimuleerd wordt om klaar te komen lijkt me, tenzij je een zeer gevoelige gspot hebt maar die heb ik bij mezelf nog niet eens gevonden :p of hijs ni gevoelig dat kan ook, want ik weet wel waar ie moet zitten.

virginia 15 April 2004 10:10

Als ik bij mijn clitorus gestimuleert wordt en kom dan klaar voel ik het in mijn benen en buik. Dan kan ik een paar seconden mijn benen neit bewegen. Als ik via de g-spott klaar kom dan krijg ik tranen in mijn ogen en ook een trilling in mijn benen

BaRBie 15 April 2004 11:25

Ik kom er idd ook niet klaar van, ik denk dan ook dat weinig mannen echt weten hoe ze een vrouw precies moeten stimuleren tijdens het penetreren...Sommige vrouwen hebben er in een bepaald standje al baat bij maar anderen hebben waarschijnlijk iets meer nodig.

Shanna89 15 April 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
mijn vriendin komt nooit klaar
dat komt voornamelijk omdat ik geen vriendin heb :)

Sneu.. ;)

Shanna89 15 April 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door electricity
ik denk nogsteeds dat er dan veel vrouwen niet weten wat klaarkomen is :+
Omdat ze nog nooit klaar gekomen zijn dan ofzo?
Want je weet het verschil toch wel? :p

Sanne 15 April 2004 13:11

Nou ik kan ook echt niet klaarkomen van gewoon penetreren, wel als hij me erbij vingert

tybootje 16 April 2004 21:41

Mijn vriendin had daar geen last van. Van penetratie zelf komt ze niet klaar, maar als er min of meer clitorale stimulatie is in het standje, lukt het direct :d Ze kwam altijd vroeger dan ikzelf, soms zelf meerdere malen (Vond ik wel tof :d), en het duurt nochtans niet zoo lang voor ik klaarkom. Dusja, zo zie je maar dat 't veel van persoon tot persoon kan verschillen.

AMF 18 April 2004 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
Nou ik kan ook echt niet klaarkomen van gewoon penetreren, wel als hij me erbij vingert
Same here :)

meleke 18 April 2004 20:24

niet via penetratie maar wel door de vingertjes he:thumbsup:

Eva86 20 April 2004 21:20

joeps

Hey, ik heb al eens op een site de vraag gepost hoe een vrouw bij penetratie kan klaarkomen, omdat ik het niet zo leuk vind om dan gevingerd te worden, maar ik heb meer aan jullie reacties dan aan dat antwoord toen:thumbsup:
Ik heb toch nog wat vraagjes. Iemand zei dat ze kan klaarkomen als ze bij de seks vanboven is omdat dan de G-spot gestimuleerd wordt. Bij welke standjes wordt die G-spot of de clitoris (maar niet door vingeren) gestimuleerd ? Die G-spot is voor mij trouwens ook nog altijd een groot mysterie, ik weet wel waar het zou moeten zijn en echt groot is het daar niet, maar toch vind ik het niet:@ Wat voel je trouwens als je G-spot gestimuleerd wordt ? Ik heb bij seks soms een nogal raar maar wel prettig gevoel, een beetje alsof ik moet plassen(ik moet dan niet echt plassen hè!) Is het dat ? Wel, dat zijn m'n vragen denk ik, en nu allemaal reageren:)
baaaaaaaaaibaaaaaaaaaaai:wave:

0Vera 20 April 2004 21:32

Re: joeps

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eva86
Wat voel je trouwens als je G-spot gestimuleerd wordt ? Ik heb bij seks soms een nogal raar maar wel prettig gevoel, een beetje alsof ik moet plassen(ik moet dan niet echt plassen hè!) Is het dat ?
kgeloof van wel, als je gewoon es probeert dat plekje te blijven stimuleren, zien of je daardoor klaarkomt, dan weet je t zeker 8)
maar ik heb em nog nooit bewust gevonden en/of ervan klaargekomen dus ik weet t ook eigenlijk nie zo... heb t ook maar gelezen...

Lars_V 26 April 2004 20:24

Soms werkt 't als je een meisje in een ander standtje neukt... van 8-er bijv. want dan kan je dr vaak dieper inkomen met je piel.

dext0r 26 April 2004 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lars_V
Soms werkt 't als je een meisje in een ander standtje neukt... van 8-er bijv. want dan kan je dr vaak dieper inkomen met je piel.
er dieper inkomen heeft er weinig mee te maken, want de g-spot bevind zich voorin , in de vagina.

http://liefde.leerlingen.com/liefde/...info/gspot.jpg

Citaat:

Hoe kun je de g-spot vinden?
Breng 1 of twee vingers in de vagina met de palm gericht naar de venusheuvel. Buig je vingers zachtjes, zodat ze de voorste wand van de vagina strelen. De G-plek is te vinden in de voorste wand van de vagina, dit zit 3 tot 5 centimeter aan de bovenzijde in het midden. Je zou een verhoogd plekje kunnen voelen of een serie ribbeltjes of misschien ook niets speciaals. De vrouw kan dit heel lekker vinden, de neiging krijgen om te plassen of beiden. Streel de plek met verschillende hoeveelheden druk en je merkt of je de plek gevonden hebt of niet.

Heeft iedereen een G-spot?
Nee, je gevoeligheid kan varieren. Net zoals sommige vrouwen clitorale stimulatie prettiger vinden dan anderen, varieert de reactie op stimulatie van de G-spot van vrouw tot vrouw. Sommige vinden het zelfs niet prettig of niets speciaals.

hegje 27 April 2004 16:23

ff proberen:7

tybootje 27 April 2004 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
Have fun! :Y)

0Vera 28 April 2004 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje
8)
heb weleens gezocht, maar volgens mij vind ik et niet speciaal :{

psychobunny 1 May 2004 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
8)
heb weleens gezocht, maar volgens mij vind ik et niet speciaal :{

Ik heb't gevonden door Dextor zn tips een tijdje geleden :Y)
Dus thx dextor ;)

Shanna89 1 May 2004 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ik heb't gevonden door Dextor zn tips een tijdje geleden :Y)
Dus thx dextor ;)

:huh: :p
Nu word je er de rest van je leven mee herinnert dat het door dextor kwam :d

psychobunny 1 May 2004 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
:huh: :p
Nu word je er de rest van je leven mee herinnert dat het door dextor kwam :d

Jep,elke keer dat mijn vriend mijn g-spot aanraakt roep ik: Ooooooooh dextor,harder,harder :p

Shanna89 1 May 2004 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Jep,elke keer dat mijn vriend mijn g-spot aanraakt roep ik: Ooooooooh dextor,harder,harder :p
:kots: :p

Eelcotje 1 May 2004 16:01

*rolleyes*

als je een tijdje een relatie hebt, en je hebt sex, dan vind je die...... zogenaamde g spot vanzelf........................................... ..

een keer op z'n hondjes en .. tja.. nouja..
jee :p

WishfulDreaming 1 May 2004 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
*rolleyes*

als je een tijdje een relatie hebt, en je hebt sex, dan vind je die...... zogenaamde g spot vanzelf........................................... ..

een keer op z'n hondjes en .. tja.. nouja..
jee :p

Ik ben tegen dat standje :d

Shanna89 1 May 2004 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ik ben tegen dat standje :d
Waarom? :p

WishfulDreaming 1 May 2004 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
Waarom? :p
Weet niet... serieus dan hé. Nee... Lijkt me nix voor mij. Is zo... associaal. Heb ik liever ofwel boven ofwel onder. Daar heb je tenminste nog iets aan.

Zou me d'r gewoon nie goed bij voelen (nog nooit echt lang gedaan dat standje, en wil dat zo houden :+)

Pakspul 1 May 2004 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Zou me d'r gewoon nie goed bij voelen (nog nooit echt lang gedaan dat standje, en wil dat zo houden :+)
toch knap, laatst was je nog maagd http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif

WishfulDreaming 1 May 2004 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
toch knap, laatst was je nog maagd http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
Euh... meen je nu eerlijk dat je dat geloofde? :o :D

*jeroen je bent schattig als je dom doet* :love:

DarkAngel 1 May 2004 19:27

ik kan wel klaarkomen bij penetratie maar het is niet zo dat het elke keer gebeurd hoor :p Knul moet goed zijn best doen en het wil ook nog wel is helpen als zn lul een beetje krom is :p

0Vera 15 May 2004 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
ik kan wel klaarkomen bij penetratie maar het is niet zo dat het elke keer gebeurd hoor :p Knul moet goed zijn best doen en het wil ook nog wel is helpen als zn lul een beetje krom is :p
je vagina loopt sowieso 'krom' dus een penis komt er mss wel recht in maar vormt zich dan toch echt naar de natuurlijke kromming van je vagina :+ dus feitelijk is dan elke lul krom :D

owja mijn vriend is te groot voor et op-zn-hondjes standje :$ dan doet ie me pijn :x

dext0r 15 May 2004 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
owja mijn vriend is te groot voor et op-zn-hondjes standje :$ dan doet ie me pijn :x
of jij bent te klein (te ondiep 8) )

ViveLaFète 18 May 2004 06:44

Ik kom wel klaar bij de penetratie maar zeker niet elke keer.
Als ik met mijn benen in zijn nek lig of op zijn hondjes lukt dat
wel lekker.

Lars_V 1 June 2004 18:33

Op ze hondjes kan ik dr bijna nooit helemaal in bij 'n meisje omda'k te groot ben. voor mijis da wel het lekkerste standtje omda'k bij hondjes gewoon stevig en voluit kan neukuh ook al gaat me piel d'r maar voor een deel in. Van de meiden hoor ik ook da ze hondjes t lekkerste vinden.

dext0r 1 June 2004 18:38

Citaat:

Op ze hondjes kan ik dr bijna nooit helemaal in bij 'n meisje omda'k te groot ben. voor mijis da wel het lekkerste standtje omda'k bij hondjes gewoon stevig en voluit kan neukuh ook al gaat me piel d'r maar voor een deel in. Van de meiden hoor ik ook da ze hondjes t lekkerste vinden.
aangezien ik toch iets op wil merken over dit, en je leeftijd..misschien moet je eens wat oudere meisjes dan 'neukuh' dan past je piel er misschien wel helemaal in ..

L_angeldc 1 June 2004 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
aangezien ik toch iets op wil merken over dit, en je leeftijd..misschien moet je eens wat oudere meisjes dan 'neukuh' dan past je piel er misschien wel helemaal in ..
Citaat:

Geboortedag October 24, 1990
:huh: dat joch is 13 :no:

Lars_V 1 June 2004 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
hoi DEXTOR, die meiden zijn oud genoeg meestal. ikheb vaak dat me piel tegen die meiden hun baarmoeder-wand aan stoot (dat zeggen ze dan) dus dan ga'k nie verder. Wel verder met neuken natuurlijk maar k bedoel da'k dr dan nie meer zo diep in beuk. Alle meiskes vinden 't in 't begin onwijs wreed om te zien da'k zo'n kanon heb maar dan vaak als ie dr in hun vachina in zit dan doet het wel pijn en dan moet ik rustiger an doen. als je tips hebt laat me dan ff weten.

Sanne 1 June 2004 23:28

Citaat:

hoi DEXTOR, die meiden zijn oud genoeg meestal. ikheb vaak dat me piel tegen die meiden hun baarmoeder-wand aan stoot (dat zeggen ze dan) dus dan ga'k nie verder. Wel verder met neuken natuurlijk maar k bedoel da'k dr dan nie meer zo diep in beuk. Alle meiskes vinden 't in 't begin onwijs wreed om te zien da'k zo'n kanon heb maar dan vaak als ie dr in hun vachina in zit dan doet het wel pijn en dan moet ik rustiger an doen. als je tips hebt laat me dan ff weten.
whaha lol vachina whaha :D

Stevie 2 June 2004 08:37

Citaat:

waar gaat t heen met deze wereld

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:47.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.