![]() |
AAAAAAAAAAAAH leer GVD eens nederlands
ik word helemaal gek van die blagen die alleen op sex posten en dan ook nog eens geen fatsoenlijk nederlands typen....
het is toch logies??? what the fuck logies... dat zijn toch mensen die blijven slapen :loser: |
|
dat zijn toch logees ?
|
lo·gies (het ~, logiezen)
1 gelegenheid om te logeren 2 verblijfplaats van de bemanning op een schip *) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"ik vindt" Ook in seksualiteit daar ;p In je logies-post :p IK VINDT ? VIND MET DT? :huh: 8-) |
>> Klaagcorner.
|
Re: AAAAAAAAAAAAH leer GVD eens nederlands
Citaat:
|
ik zit wel eens mee te lezen op mijn stage hoe men op msn aan het chatten is en dat verontrust mij, er komt bijna geen normaal nederlands woord uit het toetsenbord
de nederlandse taal verloederd |
Citaat:
Ik bedoel ik kort ook wel eens woorden af enzo omdat dat gewoon sneller en handiger is. Maar dat is niet meteen verloedering van de taal. |
ja vervelend is dat he. ik maak me er allang niet meer druk om. maar ik merk wel dat mijn niveau van nederlands slechter is dan toen ik op de havo zat.. kan af en toe niet eens goede klopende zinnen maken, en dat is echt bagger
|
Citaat:
|
Citaat:
Leestekens zijn trouwens ook handig.:+ |
Oke LOGIES is wel grappig....maar vind ( VIndt ? ) Ik maak ook wel is zulke fouten hoor , sterker nog , mijn nederlands is echt bagger sinds ik niet meer op school zit en erm , msn taal typ zeg maar.
|
Lachen. We kunnen hier ook wel een 'Corrigeer elkaar' hoek van maken. Lijkt me gezellig. :yes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.