![]() |
Kampvolk
moeten ze maar eens gaan uitroeien:yes:
denken echt dat ze alles zijn |
zigeuners? :? :p
|
alleeh joh.. daar wou ik al een topic over openen:p
ja uitroeien die zooi!:@ m'n papa heeft 2 uur in de file gestaan:p alleen door een ''kleine'' blokade:Y) |
Citaat:
|
mja ik zit n paar dagen op het Azm voor stage. echt superveel artsen en patienten waren te laat. ik ben al lang blij dat ik niet naar school hoefde en met de auto was gegaan:Y)
|
ik vind Kampie wel lief hoor!:( :@
|
Citaat:
|
Kampers_0_
|
ze zijn gewoon dom :no:
ik bedoel heel de snelweg blokkeren als protest helpt helemaal niets. ze doen hun zaak hier meer kwaad dan goed mee en natuurlijk krijgen ze hier nog meer problemen mee. |
Citaat:
zegt dat ze voor de onkosten mogen optreden.. dus zij betalen:p.. maar ondertussen... |
Citaat:
ik bedoel, kom op zeg....mep die in 1 klap van de snelweg af ofzo....onderhandelen|:( en het is idd leers |
ik haat Campers idd
vooral als ze ook awp's gebruiken |
Campers roelen de pan uit!!!!!!!!1111111111111 :9 :9~
|
ik vind campers ook wel vet. lijkt me wel handig. maar dan moet je wel een grote hebben denk ik
|
http://www.l1.nl/upload/avnieuws/vin...e_geusselt.JPG
belachelijk8) |
Citaat:
De gemeente is ook dom dat ze met hen gaan onderhandelen, daar bereik je dus totaal niets mee. Ja dat je dat kampvolk hun zin geeft en dat ze nog lekker even doorgaan. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
die was helemaal aant flippen.. ''Wij mogen geen vuilnis storten in de berm.. daar die gewoon op het kruispunt en op de autoweg, die vieze auwe ho*ren.. als ik die tegen kom trap ik ze het licht uit'' haha was echt wel lomp gewoon die liep echt door heel de school heen te zijken:p |
Citaat:
waarom moest jullie leraar helemaal uit belgie komen? als je daar woont werk je ook meestal gewoon op een belgische school? :? :z |
WTF zijn kampers? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat hij bij ons op school zit.. en in Valkenburg geboren is.. en naar Belgie verhuist... en gewoon z'n baan hier is blijven houden. |
Citaat:
Dupke: ben jij niet dyslectisch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow,k,sorry dan ;)
|
Citaat:
maar goed ontopic!/// Mogen de Vinkenslag bewoners bedolven worden onder de wiet planten! |
Citaat:
sorry :p |
Citaat:
|
ach kampmense zijn niet allemaal zo slecht
kijk maar naar Fransje bauer8) |
Citaat:
GAAAAAAAAAAAAAAATVER :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.