Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Heb je dat nou ook wel ns. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=45417)

Marijk. 15 April 2004 11:02

Heb je dat nou ook wel ns.

Dat je je niet happy voelt! En niet echt duidelijk een reden kan noemen. Ik denk dat het veel kleine dingen zijn die zich ophopen ofzo.
:( waarom is het leven zo ingewikkeld!

Setragasj 15 April 2004 11:56

dat doe ik dagelijks, maar niet iedere dag.

MarvinV 15 April 2004 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Setragasj
dat doe ik dagelijks, maar niet iedere dag.
:? :(

BlueWolf 15 April 2004 12:08

heb ik soms ja :+
Heel luid happy muziek opzetten doe ik dan steeds 8{

Suepahfly 15 April 2004 12:19

Heb ik inderdaad soms ook wel voor, maar het begint te minderen...waarom weet ik niet,maar ik vind het niet erg dat het eens ophoudt

Marijk. 15 April 2004 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf

heb het nu ongeveer al 2 weken lang, eerst heb ik het zo nu en dan en dan gaat t wel weer over maar duurt nu wel erg lang, beetje jojo effect! Maar muziek helpt inderdaad!

LexS 15 April 2004 15:55

Pffft. Heb ook weleens over het leven nagedacht. Slaat allemaal eigenlijk nergens op. Heb ook mn eigen theorie uitgedacht maar die ga ik hier niet neerzetten.

Maarja, wat schiet je er mee op. Doe waar je zin in hebt en geniet van je leven want je bent langer dood dan levend...

EternalShadow 15 April 2004 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS

Maarja, wat schiet je er mee op. Doe waar je zin in hebt en geniet van je leven want je bent langer dood dan levend...

goeie gedachte, maar meestal onuitvoerbaar, jammer genoeg :/

vreemd genoeg heeft die muziek bij mij tegenovergestelde werking ~.~ zal wel verkeerde muziek draaien...

Marijk. 15 April 2004 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EternalShadow
goeie gedachte, maar meestal onuitvoerbaar, jammer genoeg :/

vreemd genoeg heeft die muziek bij mij tegenovergestelde werking ~.~ zal wel verkeerde muziek draaien...

Denk ik ook! Ik luisterde net dus naar TRY van Nelly Furtado. Mooi nummer maar onzettend droevig:'(

EternalShadow 15 April 2004 16:23

ken ik niet, ben meer iemand van de wat oudere nummers...

Enya - Only time / book of days ... ook nummers die je beslist wil ontlopen in dergelijke bui :x

Marijk. 15 April 2004 16:25

Citaat:

ken ik niet, ben meer iemand van de wat oudere nummers...

Enya - Only time / book of days ... ook nummers die je beslist wil ontlopen in dergelijke bui :x

enya is wel mooi jah! Ken ik, dr staat ook zo'n nr van haar op L.O.T.R pff ook zo mooi en jah... in zo'n bui! Pffff

EternalShadow 15 April 2004 16:27

Lotr nummer van haar is May it be , ook wel aardig, maar vind die andere beter.

Kansas - Dust in the wind is er ook zo eentje :/ laat je maar weer is inzien dat het allemaal zo nutteloos is als 't maar zijn kan.

Marijk. 16 April 2004 08:23

Citaat:

Lotr nummer van haar is May it be , ook wel aardig, maar vind die andere beter.

Kansas - Dust in the wind is er ook zo eentje :/ laat je maar weer is inzien dat het allemaal zo nutteloos is als 't maar zijn kan.

Hah die ken ik ook! Heb m nog ergens in mijn computer staan maar dan zingt linkin park t. Rare combie zou je denken maar hij is echt mooi! Ik moet zeggen dat t alweer wat beter gaat! Misschien omdat t weekend dr aan komt! Dan gaat t meestal wat beter.:)

Alpha 16 April 2004 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf

hmmm ja ... zet dan altijd Top Gun van Joe Satriani ofzo op

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.