![]() |
Jaaaa we gaan met z'n allen naar Bobbejaanland
:thumbsup: 8)
|
waar ligt dat eigenlijk :? :$
|
toch maar niet
|
:{
|
hebben jullie niet zo'n mailtje gehad?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
En met z'n allen bij Saar logeren :), yee :p
|
ben ik al veel geweest :+
|
ik heb dat mailtje perongeluk gedelete :o
|
Citaat:
|
*gaat mail bekijken*
Bobbejaanland is sinds 3 april weer open. Met maarliefst 3 nieuwe mega-atracties heb je een van de allergrootste spectakel pretparken net over de grens in België. Bobbejaanland is niet alleen het plezantste land, maak ook het spannendste !! |
alleen die naam al
|
Ik vind Bobbejaanland niks aan :rolleyes:
Maar ja... Ik drink nog steeds uit een beker met een achtbaan op de voorkant :love: :d |
Het lijkt me wel garppig zo voor een dagje :)
|
Citaat:
|
ik heb hem per ongeluk O-) weggegooid. Hoe kon je dat winnen?
|
ja ik ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bobbejaanland is sinds 3 april weer open. Met maarliefst 3 nieuwe mega-atracties heb je een van de allergrootste spectakel pretparken net over de grens in België. Bobbejaanland is niet alleen het plezantste land, maak ook het spannendste !! Leerlingen.com heeft 40 vrijkaarten ter beschikking gekregen voor Bobbejaanland!! Wij zullen 20 Leerlingen.com leden blij maken met ieder 2 vrijkaarten voor Bobbejaanland. Om deze kaarten te kunnen winnen SMS BOB naar 6010 (eenmalig 70 eurocent). We zullen de 20 prijswinnaars In de komende week op de hoogte stellen en de vrijkaarten opsturen! - Per huisadres kunnen maar 4 kaarten worden gewonnen. |
Citaat:
|
Citaat:
dat is dus NIET waar... sixflags belgium is veele beter dan bobbejaanland:rolleyes: maar heb de mail gehad, heb em gewoon gewist zonder ernaar te kijken:) |
Ik dacht Bobba land8)
|
ik wil helemaal niet naar Bobbejaanland!!! Ik wil een toetje!!! :{
|
Citaat:
|
toen ik dat zag.... sjeees zeg, weer zo een kiddy park in belgie... dat meen je niet
*als er kaarten te regelen valt ben ik van de partij :p * |
Citaat:
|
hahahahaha :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.