![]() |
brandoefening
Jaja.. Het was weer zover, brandoefening op school :z
Wel zo jammer dat het uitgelekt is, maarja :p We moesten via het dak wegvluchten, omdat we boven zaten. Logisch, het dak is het eerste wat instort als het een beetje fikt :p Maarja.. Ik kan dan wel weer als enige zeggen dat ik een shaggie op het schooldak heb gerookt :7 |
Re: brandoefening
Citaat:
|
Via het dak???? :{
Wij moeten altijd als idioten nar beneden rennen. Als je te langzaam gaat hoor je die gasten roepen van "Denk aan de andere 2331 mensen in dit gebouw!!!" :rolleyes: |
bij ons horen de leerkrachten meestal het alarm niet. wanneer ze het eindelijk doorhebben, vinden ze altijd wel een leuk deurtje om naar beneden te gaan. zo hadden ze eens alle deuren gesloten en moesten we via het raam (was wel op gelijkvloers).
|
brand oefeningen zijn altijd wel leuk, ben je net een tentamen aan het maken, plannen ze een brandoefening :+
|
Citaat:
:| |
op het dak loop je jezelf toch gewoon in de val?Of spring jij elke dag 20-25 meter naar beneden?:+
|
Citaat:
Als je daar je shaggie op mieterd en het is droog :x :p |
Citaat:
@Whizznose (:p) : ik mikte mn shaggie van het dak af. En daarna ging k de trap af en uitgetrapt (t zou bijna echt brand worden :$ 8) |
Re: Re: brandoefening
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Re: Re: Re: brandoefening
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.