![]() |
Als iets zich op jou eigendom bevind...
... word het dan automatisch van jou als er geen eigenaar in de buurt is? :$
Hier staat vlak voor onze garage een oude Opel... ... ik zoek nog wel een auto 8-) |
nee.
|
Ligt eraan wat het is :]
Bij een Opel weet ik het niet... :d |
een opel zou ik niet eens als eigendom WILLEN hebben... ;)
|
Citaat:
|
onze opel tigra vind ik toch geen lelijke auto anders...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een Opel is wel mooi... vind ik dan :$ |
opel heeft prachtige auto's onder haar naam staan.
en die tigra is er helaas geen van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Opels niet :p |
ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan iemand btw ff die topic titel fixen? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder ben ik ook niet alwéér in een klote humeur hoor :+ |
Citaat:
juist...opel 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
opel maakt best mooie auto's hoor. en betrouwbaar zijn ze igg zeker. ze scoren op betrouwbaarheid bijvoorbeeld beter dan audi en ford.
http://a248.g.akamai.net/f/248/325/2...lery_main1.jpg |
doe mij maar een mazda
zoooem, zoooem zooem |
Citaat:
X5 is wel mooi maar alle mazda's rijden zo onzuinig als de pest. dus dat wordt erg duur in benzine. ook vond ik mazda zo schokkerig en onstabiel rijden. heb in veel auto's proef gereden gewoon om te voelen wat voor auto ik prettig vond rijden. maar mazda nee. ik vond het niks. |
mijn pa hebt een mazda 2 en die is zo zuinig als wat :7
|
Citaat:
mazda en zuinig in 1 zin :+ kom op man kan niet, dat is hetzelfde als brabus en goedkoop in 1 zin gaat ook nergens over:Y) |
ja, het kan wel, het is immers maar een 1.3 motortje hoor :+
|
Nope. Voorbeeld ter uitleg: als je aan het voetballen bent en je schiet de bal in iemands tuin, dan is die bal nog steeds jouw bal. Alleen ligt die in een zekere afgebakende ruimte die eigendom is van iemand anders.
|
Citaat:
een auto kun je in princiepe ook vinden bijvoorbeeld als deze meer dan een 2 maanden op dezelfde plaats staat en er geen teken meer is vernomen van de eigenaar. Officieel mag je ook niet langer dan 4 dagen op 1 en dezelde parkeer plaats staan in nederland tenzij het een speciale garage of lang parkeer plaats is. Wil je je buren dus eens narren in nederland dan ga je op dag 5 dat de buurman zijn auto nog niet verplaatst heeft de politie bellen en klagen dat er al 4 dagen een auto in de straat staat :p (vinden kan in dit geval niet omdat auto duidelijk van iemand is doordat hij kenteken plaaten heeft) |
Hoe wil je bewijzen dat die auto niet van z'n plek is geweest?
Overigens mag de topictitel best aangepast worden door de taalpolitie... Het hele topic in orde laten maken lijkt me daarEntegen weer iets te veel van het goede. :+ |
Citaat:
Als je er naast staat, schaam je je dood, maar eens je erin zit, valt het best mee. _0_ *) |
Wat is er mis met negerinnen? ;)
|
Op dit moment ben ik al blij met een autotje voor mezelf die ik kan nemen waar ik heen wil zonder dat ie snel kapot gaat. Weet niks van merken.
Maarja, ik ben waarschijnlijk de enige die nog zo denkt tegenwoordig. |
Citaat:
|
wij hebben een opel vivaro:p weinig mis mee:z
|
de oude modellen van Opel zijn wel lekker vind ik
|
mijn moeders opel corsa is anders best wel een geinig autootje en mn pa's opel zafira rijdt super lekker 8-)
|
ok title fix done.. :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is toch niet jou eigendom
|
Haha was t maar waar! Dan hadden wij thuis nu 15 auto's ofzo gehad!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.