![]() |
dextor coolste moderator
Van leerlingen.com
althans vind ik mee eens? |
volgens de vorige opinie peilingen was ik dat wel <3
|
Okay, je kan ook te ver gaan natuurlijk :x :+
|
Ach, ik kwam ook in het lijstje voor *)
|
ja maar jouw vinden ze om andere redenen leuk saartje
|
Citaat:
|
Tot nu toe (bijna) alleen maar posts gezien van Saartje dus
lots of <3 from me to Saartje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe pas verzonnen wet: publiekelijk slijmen is ten strengste verboden (tenzij ik het doe O-) ) :+ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag het hoor 8-) |
Citaat:
http://members.lycos.nl/amorosi/Eige...cs/hap_hap.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ej dit topic gaat over mij ja... :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze allemaal cool ;)
|
Ik stem op.........
Dext0r :love: |
Ik vind dextor dom. Ik vind saartje de coolste/stoerste/mooiste/leukste/liefste/geilste zegmaar.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
:thumbsup: :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:loser: |
Het kind zit haar halve leven hier, genoeg stof om te beoordelen, toch? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben natuurlijk zo dom dat ik dat allemaal verdraai :z |
ja dextor is de coolste :7 :*
|
Citaat:
:| |
Citaat:
Schaam je 8| En Arthur dan? :notgood: |
Citaat:
Ik insinueerde helemaal niets, ik gaf alleen echter aan dat er wel degelijk genoeg mogelijkheden zijn om haar te beoordelen. Daarbij gaf ik helemaal geen mening over Saar.. Niet of ze dom is (waar het in eerste instantie over ging), niet of ze zielig is (wat jij er toen ineens van maakte)... Nu geloof ik niet dat ik al te veel medelijden met haar hoef te hebben, hoogstens om haar relatie met Koelkast.. Maar als ze daar geluk uit haalt, is dat ook niet nodig. Kortom; zielig vind ik haar niet.. Dom.. tja.. als je mensen zo kan manipuleren als Saartje dat kan, dan ben je dus niet dom... |
Wat ben je toch een heerlijke droogkloot, Tijs 8{ 8-)
|
eens.
|
Citaat:
- Dextor is de coolste beheerder - Tuur is met afstand de coolste forumbaas :love: 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wil je asjeblief je stomme commentaar voor jezelf houden? Dat jij mij niet kan uitstaan is al langer duidelijk, dat je het in IEDERE post moet laten merken ben in al langer zat. Get over it tyskie... Ik heb jou persoonlijk nx in de weg gelegd Verder vind ik dat hier een slotje op kan. Als dit topic enkel dient om mij even persoonlijk aan te vallen... Vergeet het maar :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dmfnet.nl/forum/html/emoticons/schater.gif Overigens.. ik geef aan dat ik je niet zielig en niet dom vind.. wat wil je nog meer? |
Waarom gaan mensen mekaar beoordelen terwijl ze elkaar alleen kennen van hier.. van een paar domme platte nietzeggende emotieloze zinnen?
Echt... |
8|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.