![]() |
Meidenmeet!!!!
Ik was erbij!
Tenminste, het eerste uur ervan :9~ Owkee, just kidding. Nou ja, ik was er wel echt, maar ze waren gewoon niet zo lekker :+ Nynke (Lieve Colafles) en Eddie (Instructio4 / Setragasj) hadden dus een optreden met toneel. Het was echt heeeeeeeeeeeeel erg vet, en echt heeel erg goed. Ik kreeg gewoon echt echt kippenvel... pffff...... Het was ook leuk om Amby weer eens te zien, en om Jeanus te ontmoeten. De rest was wat minder :| Jeanus, je bent GEK! En na de tijd was het ook erg gezellig, vooral toen we lekker buiten zaten wat lachen en chocola eten. En nu 2 mensen ontmoet (niet van het forum) en die waren ook echt geweldig. Jah jah.... ok 8| ps. Electricity, vind je me nog aardig? Ik mis je wel hoor :+ (en nu maar wachten op de boze Pm's en Sms'jes :p) |
:* :d
ja ik weet even niks te zeggen :p wel cool dat je t cool vond :D |
Hoorde al wie der allemaal heen gingen ja,
blij dat het leuk was :) |
ko is een meisje... euh... mietje... euh... jongen?
|
en dan roep je op het station nog.. DOE NYNKE (schrijf je het zo?) DE GROETEN!!!
en wat vergeet die FiZz weer? :d :d |
Re: Meidenmeet!!!!
Citaat:
ik vind jou nog wel aardighoor. maar uit je post te lezen vin jij mij niet aardig :'( en ik doe niet zo snel boos tegen iemand hoor :* :love: |
FiZz komt MIJ gek noemen.
Eerst was ik nog een konijn :p Look who's talking :loser: Maar wel een kusje :* omdat je lief bent. |
leuk joh
|
Blij voor je.
|
Ik had er bij willen zijn :(
|
jippie
|
Jah was wel gezellig opzich.. wel jammer dat het een beetje kort duurde maar de volgende dag picknicken op het Museumplein was toppie:Y)
Alleen de terugreis.. man man man jullie willen niet weten hoelaat dat ik thuis was.. en toen moest ik meteen door naar het Rockweekend (wat ook echt onwijs gaaf was:Y) ) |
Citaat:
het was me nog meegevallen dus :d |
Ik was er ook bij
|
you wished :p
|
Citaat:
*kwijlt forum onder* |
Citaat:
|
Citaat:
|
slabbetje nodig?
|
Ik was om 5 uur thuis terwil ik eigenlijk al om half 5 op de fiets had moeten zitten8|
Dus dat liep weer ongeveer 3 kwartier vertraging op maar ik was er toch nog op tidj bij om alles te kunnen zine enzow! Stond bij elke band vooraan dus8-) |
ik zag een ko lookalike op het station van rotterdam :$ :love:
|
heb je em toen een schop gegeven??? :$ :huh:
|
Citaat:
En jij bent niet lief! grrrrr....... :love: |
Re: Re: Meidenmeet!!!!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meeting was vet, eten was lekker :9, vera was dom dat ze haar portomonnee vergat :+, nynke en edgar waren super :D:D:D:D, dennis was ook bij de meidenmeet 8-), het was 'snachts nog wel gezellig :D, de bank en jo's slaapzak sliepen lekker, ontbijten op museumplein in het zonnetje was lekker..
ojwa martijn snapte het leuke van onze creatie niet helemaal geloof ik :+ |
Niet eens???
Ik vonnem anders super :d |
welke creatie? :p
|
Altoooooo :o
|
Tenooooor :o
|
*andere zangsteeeeeem*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.