koelkast |
18 April 2004 23:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar het leeft nogal onder de leden sinds de vorige keer met Loeloe. In jou optiek heeft niemand daar iets mee te maken, maar toch zijn mensen er nieuwsgierig naar.
|
Met een zoek functie zojuist gedaan kom ik er achter dat het hele gebeuren al niet meer besproken wedt voor een 2tal weken en daarmee was weggezakt. Ik voel er nooit veel voor om oude wonden te openen. Dat er mensen bebrand zijn om slecht nieuws omtrend LoeLoe te volgen is wel bekend inmiddels. Ik kan niet anders zeggen dat dat heel kinderachtig is.
Citaat:
In plaats van helemaal niets te melden en het via een achterkamertje te laten plaatsvinden (terwijl je er donder op kunt zeggen dat mensen er toch ooit achterkomen), kun je beter open kaart spelen. In feite wordt dat zoals te zien is nu namelijk alsnog gedaan.
|
Nogmaals de mensen die er bij betrokken waren waren naar mijn idee gewoon netjes op de hoogte van hoe of wat.
Citaat:
De mooie slogan van leerlingen.com is bijvoorbeeld als ik me niet vergis iets in de trant van 'voor en door leerlingen' als ik me niet vergis. En zo is het maar net. Jij bent hier niet om dictator te spelen of om te bepalen wat wel en niet voor mensen bestemd is, maar om ervoor te zorgen dat alles hier rustig en ordentelijk verloopt.
|
Voor en Door leerlingen.com houd nog niet in dat alles openbaar moet zijn. ik ben niet een dictatot om te bepalen wat mensen wel en niet moeten lezen maar ben wel de beheerder die er voor moet zorgen dat alles rustig en ordenlijk verloopt. Een manier om rust en orde neer te zetten is de gewone gebruiker niet te vermoeien met mistanden en of dingen die mis zijn gegaan. een oplossing is de beste als het merendeel van de leden niet eens iets van het probleem merkt. sommige zaken vereisen nu eenmaal een subtiele aanpak zonder veel bombarie en hebben een beter effect als deze worden afgehandeld met de direct betrokkenen zonder het hele forum met al haar leden er in te betrekken.
Citaat:
Een zaak die iedereen bezig houdt valt daar dus ook onder.
|
Dit mag jou mening zijn, echter feit is dat het zo en zo al niet iedereen bezig houd en in het begin van je post ging het nog om een aantal mensen. Goed JIJ bent niet de persoon om deze afweging te maken of dit hier nu wel of niet onder valt. dit is een taak van de crew en voornamelijk de beheerders. Deze hebben alle 3 besloten om dit in 1e instantie NIET te doen. Dat jij hier een andere mening over hebt is mij best maar betekend niet dat dan dus maar de beheerders het fout hebben aangepakt. Volgens mij is het namelijk niet zo dat jou mening altijd en alleen maar de enige en best bruikbare oplossing kan zijn. Hoe graag je dit zelf eventueel ook zo zou willen zien.
Citaat:
Zeker gezien het feit dat Chica bijvoorbeeld óók achteraf onschuldig blijkt te zijn, en dus ook weer toegang zou moeten krijgen. Zou het niet handig zijn dáár tijd aan te spenderen?
|
Dit slaat weer kop nog kont, je tekent iets als een feit wat jou mening is. en Nee dit maakt het niet meteen een feit omdat het jou mening over een zaak is. Ik zou niet weten hoe ik tijd zou moeten besteden om te onderzoeken of Chica wel of niet schuldig ergens aan is of is geweest.
Het enige controleerbare feit is dat chica toestemming heeft gevraagd om in het meidenforum toe gelaten te worden en dat zij conform de procedure is behandeld. de uitslag was negatief en zodoende is zij niet toegelaten in het meidenforum. Ik zie niet in wat dit uberhaupt te maken heeft met dit voorval en of gebeurtenissen.
|