![]() |
Kga weg
Heej mensen,
Ik ga weg van deze forum, deze forum word saai Ik ben nu ingelogd op het forum van*spam* als Devilish Dus als je ook ingelogd sta op *spam* weet je wie ik ben... Veel plezier nog op deze forum...doegggg:wave: |
snik :{
|
Sorry.. geen reclame :no:
aha.. en wat is een "deze forum" ? |
Heej mensen,
Ik ga weg van deze forum, deze forum word saai Ik ben nu ingelogd op het forum van*spam* als Devilish Dus als je ook ingelogd sta op *spam* weet je wie ik ben... Veel plezier nog op dit forum...doegggg:wave: |
Ik heb je eerlijk gezegd nog nooit gezien....hihi:o
|
daag!! ik zal je niet missen BrEeZaH!
|
wie ben jij dan?
|
Ik zal jullie ook niet missen
|
je ging toch:+
|
ah.. jongens. laat die meisje toch..
|
weer ene groot verlies voor ll.com
|
Citaat:
Veel plezier op die andere forum! |
Lekker boeiend :? Ik ken je niet eens en dr gaan per dag zoveel mensen weg en komen er zoveel weer bij.
Et was gewoon een ordinaire spam post :kots: |
Ga maar weg,k ken je toch niet :)
|
Citaat:
|
nederlands is moeilijk, deze forum :no:
|
Citaat:
Ja. Is maar beter ook dat ze weg gaat van dit forum :) Dinsdag ben jij weer op school toch? Ik heb trouwens laatst weer met je nichtje gezoend :thumbsup: |
Citaat:
off topic ben er woensdag, dinsdag heb ik een tentamen meetkunde en ja, mijn nichtje is wel een lekker meisje, al dacht ik dat ze een goede relatie had met haar vriendje |
Re: Kga weg
Citaat:
en ik vond jou saai |
Citaat:
Tja, d'r vriendje is neit meer d'r vriendje :) Nouhja, je nichtje gaat altijd vreemd zegmaar, en toen was ze 2 wkeen terug hier en toen zoende we (was neit de eerste keer dat ze vreemd ging trouwens hoor) en tja, toen maakte ze het uit, en toen afgelopen maandag had ik weer met d'r gezoend. Maar die chick zoent echt met alles en iedereen, best nasty eigenlijk, maarja, kan mij weinig schelen, ik had zin om te zoenen, hoef verder niks van dr :P |
Citaat:
je moet wel uit kijken dat je zo niet opeens familie word, dat zou namelijk eng worden, heb ik een leerling die familie van me is :+ |
Citaat:
Ennem, nee, ik wil dus echt niks met haar, ik dig sletjes niet echt eigenlijk :) |
:wave:
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: |
Zoals ze hier altijd zeggen :
Opgeruimd staat netjes :] |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet wat he :p |
Was me niet eens opgevallen?
|
Citaat:
|
Tot over een week... :wave:
|
Citaat:
dr zijn wel meer mensen die van mij mogen oprotten |
Citaat:
|
Citaat:
|
geheh ga je nu al weg :loser: werd tijd :x
|
MaAr ToCh GeFeLiCiTeErD MeT Je VeRjAaRdAg :)
|
Re: Re: Kga weg
Citaat:
|
Citaat:
|
Au revoir :wave:
|
Ik heb je nog nooit gezien ?
|
Citaat:
zie dat ze dit ergens in april heeft geschreven en dat ze vandaag jarig is |
Citaat:
|
Citaat:
ondanks dat het voor mij ook maandag morgen is, en dat ik tentamen week heb...... |
Citaat:
|
ey stappert, laat dat nichtje van je eens zien dan :p
Niemand heeft niet veel te doen blijkbaar 8{ |
Eh, doen jullie alleen zo stom degen dat arme meiske omdat ze deze forum zegt ipv dit forum? :{
Ik vind het wel jammer iig, weer een ziel minder toch. En dat het af en toe saai is, dat zeggen jullie ook allemaal, zus daarin heeft ze wel gelijk. |
ik ben er toch nog
:d |
geen oude topics omhoog schoppen, Dennie :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.