![]() |
No woman no cry - punk?
Een eigen versie van het liedje no woman no cry, origineel door bob marley, gecovert door mij op de drums, FiZz op de gitaar en Jochemm op de bassgitaar.
Dit is trouwens de 10e keer ofzow dat het is opgenomen. De eerste keer dat we het speelde ging hij bijna helemaal perfect, maar toen bleek dat de microfoon te dichtbij stond en alles overstuurd was opgenomen :huh: na een tijdje spelen ging het echter steeds minder.. maarjah.. je moet toch wat als het fout blijft gaan :Y) voor de geinteresseerden: tralalala :) |
onder kunst nog wel :d optimist :+
maarja gelukkig zijn wel allemaal kinderen van de Rastaman :Y) |
hehe oeps.. verkeerd geplaatst :$
nouja een lieve beheerder wil dit topic vast wel even naar muziek verplaatsen :Y) |
Hoezo muziek verkrachten :x :p
Best aardig, niet mijn smaak van covers en ook niet van muziek, maar ja, wel mijn nummer :p |
Citaat:
|
Mijn god, dit klinkt echt KUT!
|
Lol! Pure verkrachting van de muziek, MAAR wat nou als ons Bob zo hard schrikt en opstaat uit zijn graf, dan zijn veel mensen wel weer blij... hoewel, erg goed zal die er dan wel niet meer uit zien :|
|
eng gewoon :p
|
straks thuis nog maar ff downloaden en luisteren... want zo erg is het toch ook weer niet??? :huh:
|
ik kan het wel aanhoren, maar ik zie me hier nog geen wietje op roken. ;)
|
mwah.... nie echt heel mooi als ik eerlijk ben. Vocals mag aan gewerkt worden :p
|
klonk wel goed in de kelder :+ maar het is opgenomen met een pc microfoontje :d zo'n kutdingetje van 5 euro ofzow :p
|
Citaat:
|
wij noemen dit verkrachting........maar wel een BRILJANTE verkrachting:p
|
Citaat:
ik hoor ook wel dat we crap spelen.. maar ik heb al uitgelegt waarom :+ :+ |
Citaat:
O-) :+ |
hmmm sorry, vind het niks
saai gespeeld. vind het ook niet echt een nummer om te coveren |
'Onze' (ik en paar maten) cover was een stuk beter :7
|
Ik denk dat het live misschien wel leuk klinkt maar de opname is echt bagger ;)
|
Ik ga er niet eens aan beginnen, Bob Marley dient niet verkracht te worden. :no:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.