![]() |
De buurt mag gratis meegenieten
wat ben ik toch weer aardig :$
*zet muziek harder* 8-) http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif |
en nog kutmuziek ook
|
is ook leuk als de buurt mag meegenieten als iemand sex heeft :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ZET DIE HERRIE IS ZACHTERRR!!! << doet buurman na >>
|
Citaat:
|
Citaat:
|
altijd leuk
|
Citaat:
ik woon bijvoorbeeld op mezelf O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ze jou horen is al erg genoeg :x maaruh, je kon toch je muziek keihard zetten :d dat kan vast ook wel met koptelefoon O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en 1 nachtje per jaar wakker liggen is nog niet zo erg, he pakspul :aai:
|
Citaat:
|
kijk niet zo raar, straks blijft je gezicht nog zo staan :p
|
ooit, zul jij ook leuke grapjes maken maar dat duurt nog wel een tijd zo te zien :{
|
Citaat:
pms? :aai: |
iedereen mag het weten
|
ontkennen heeft ook weinig zin he :aai:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
belt? naar je mobiel? whahaha ik zie me ma al bellen mag het wat zachter :p neuh die van mij horen het niet heb goede zolder met goede muren :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik hoor mn ouders regelmatig....maar dat vind ik juist wel koel, weet je tenminste nog dat ze vanmekaar houden....of ze hebben een sexrelatie...maar ik dwaal af.... |
Citaat:
en als iemand mij hoort als ik op mn kamer ben, interesseert t me geen snars :Y) maar als ik thuis ben of bij mn vriend liever weer niet :x |
Citaat:
Ik hoor me ouders liever ook niet! 8| |
Citaat:
|
Citaat:
Als je die 150-200 kilometer tussen ons niet meerekent... ;) Maar als ik uit kan gaan van jouw suggestie, kan ik de volgende vergelijking maken: Buurmeisje <---> LoeLoe Alsof je naast een op volle toeren draaiende motor van een vliegtuig staat <---> Het geluid van de omgeving bij een huisje in de Canadese Rockies, waar de achtertuin 40 kilometer lang en 25 kilometer breed is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.