![]() |
meivakantie plannen?!
jaja, ik ga van 29 april tot 3 mei (d8 ik) naar de roompot (een soort centerparcs) in weerd, dat heet iets van witte-nog iets..
Met3 vriendinnen en de ouders van 1 vriendin, dus dat wordt super lache! Ik ben daar dan dus ook met koninginne dag, das wel jammer mjah..boeie! Mensen, wat zijn jullie plannen? |
Nothing
meot een boekverslag maken ds ik ben wel ff bezig met een goed boek kiezen en het lezene rvan en heeel misschien komt mn vriend:love: |
28 april op 29 april bij laura (L_angeldc) logeren 8)
30 april van 8-12 werken en dan ehh rommelmarkten afstruinen ofzo haha, 1 mei van 7-2 werken, savonds naar von bondies als iemand mee wil of niks doen en tas inpakken :) 2 mei (zondag) t/m 7 mei (vrijdag) met 9 vrienden naar zeeland.. 8 mei zaterdag eerst werken hele dag :S en als haar ouders mij mogen komt laura dan logeren en gaan we naar het regenboogfeest met yor/anemic/next11 <3. Zondag slapen. En dan issie alweer om 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
roompot is ook wat anders :+ *herrinnert zich chevy chase dialoog* :+
|
WEERTERBERGEN
daar waren wij in de eerste week van januari :+ |
ik ga in de meivakantie huiswerk maken en werken :love:
|
en ik ga dus...examens leren
|
en 7 mei zaphod :D:)
|
weekje feesten in een soort van centerparks in de buurt van gronningen
en natuurlijk mijn verjaardag vieren |
ik heb pas weer vakantieplannen in de zomervakantie
|
m'n herkansingen leren :'(
als ik die %@#&* tentamens nou gewoon in 1 keer gehaald had, zou ik gewoon bijna 2 weken vakantie hebben... maar helaas... :Y) |
Mijn vakantie zit er op :)
|
ik geloof dat ik iets zou gaan doen, maar ik weet niet meer wat :+
|
tja, koninginnenacht zuipen, dag ook zuipen. en dat allebei in alkmaar en heiloo. :7
|
Meivakantie :?
Daar doen we nie aan! Ik zit gewoon @ college :yes: |
Meivakantie? die moeten ze afschaffen!! :]
Of wacht.. dat hebben ze bij mij al gedaan.. :o |
Hmm.. Ik denk dat ik beetje ene bitch probeer te bitchen :7
|
Lekker naar Turkije :z
|
in de boeken 8)
E=mc² |
Citaat:
|
Citaat:
|
me kapot werken, leuke dingen doen en examens leren.
|
Tsja hoe ver je het een vakantie kan noemen, het is eigenlijk een weekend.
Moet gewoon stage lopen :'( Maar ik ga wel stappen:yes: En met bevrijdingsdag ga ik naar Zwolle! feest vieren! |
Citaat:
|
Tot nu toe ga ik alleen op 3 mei naar Den Haag toe voor een feestje.
|
uh Koninginnenach in Den Haag en Koninginnedag in A'dam 8-)
met paar vriendinnen ja dat gaat wel gezellig worden :7 verder zie k t wel... weet niet eens of en wanneer ik precies vrij heb eigenlijk |
:'( ik heb geen mei vakantie :(
|
Ik ga Maandag samen met Lieve Colafles van Amsterdam naar Hengelo fietsen 8{
|
30 april naar amsterdam
3 t/m 7 mei op kamp 10 mei nieuwe telefoon halen 11 mei verjaardag en de rest van de dagen moet ik nog zien op te vullen :+ en dan 12 mei weer naar school :( |
Citaat:
|
Ik ga van 29 april tot 3 mei naar een bungalowpark in de Veluwe8) En dan heb ik nog dagen vrij om op te passen en te leren voor de examens enzo:{
|
heb geen meivakantie
|
Komt er nog een meeting dan?
Dan is Red_Scorpion ook van de partij! |
:huh:
|
Citaat:
:7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.