![]() |
Bestel je even een hamburger bij de Mac.
Zie je beestjes op de saus die krioelen..
Ik ben naar de mevrouw achter de kassa gegaan en haar een flinke bitchslap gegeven en de burger in haar gezicht gegooit, en gezegt dat ze het zelf maar op moet vreten :) Daarna ben ik de Mac uit gegaan.. Wat een klote-Mc donalds zeg.. :( :) |
nu zou het amerika moeten zijn
dan was je nu multi miljonair geweest:p |
Citaat:
Ja, maar ik heb wel eens schrale troost :) Die klap in haar gezicht was trouwens wel lachen :) Iedereen gelijk hun digi cam pakken en een foto gemaakt natuurlijk.. Ik kreeg dus aandacht :) *Wrijft tegen het vuistje* Wel jammer inderdaad, ik had multi miljonair kunnen worden als ik het in Amerika extremer zou doen :( |
Citaat:
|
sinds die krant ben je een stuk minder aannemelijk.
|
:O Net zo geloofwaardig als het feit dat ik ooit op een dag 50000000000000 posts op ll.com heb 8)
|
Re: Bestel je even een hamburger bij de Mac.
Citaat:
dat hoort bij de mac! Happy meal krijg je altijd een beestje bij:9 |
wie besteld er sowieso een hamburger :kots:
|
Citaat:
8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol. Je kunt ook té naief zijn. Dit verhaal geloof ik dus niet... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op een hamburger zit sowieso altijd diertjes :+
sorry flauw.. maar eum *kuch* wat naar nou voor je, ik kan je een hele goede psychiater aanbevelen. Het is werkelijk een schat van een man. |
zeg me niet wat er in de milkshake zit, dat is t enige wat ik daar namelijk durf te nemen :$
|
Citaat:
stapper vegetarisch? is hij gemaakt van tofu ofzow :+ [/betwetertje] |
Citaat:
|
Ongeloofwaardig.
Als jij een kassierster gaat slaan kom je er niet zomaar vanaf. Trouwens... Lame om daarom de kassierster te gaan slaan. Wat kan zij er nou aandoen :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.