![]() |
Zowh ik ben populair
ben vandaag nu al 3 keer opgebeld door mensen die ik niet eens ken :huh:
zo gaat het hospiteren heel langzaam.... en zo moet je opeens 3 keer op dezelfde dag gaan hospiteren :huh: |
ga je verhuizen dan ?
|
mag bij de flats van de SSHU hospiteren...
meer ruimte, voor minder geld :Y) |
nep afzetters, minder ruimte meer geld dat is het goede motto :p
maar leuk pics? specs? |
|
|
14 vierkante meter, niet slecht :)
Alleen hoeveel hoog is het (zag flat op flits plaatje) :p |
18 hoog
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is dan wel hoog inderdaad :9 |
Citaat:
|
Oef, dan kom je vlakbij mij te wonen :o
|
spannund :p
waar woon jij dan? :p |
18 hoog, dan kom ik niet langs:huh:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? edit: ik weet al waar het is. das nog geen 3 minuten fietsen vanaf hier 8-) |
vetwelinorde 8-) :huh:
|
wtf? 18 hoog? :D
oke, die kamer moet je even zien te krijgen :z is alleen wel steeds een pokke end met de lift :p |
kzie al helemaal ongelukken gebeuren met een zat iemand op een hip feestje daar op 18 hoog :+
khoop dat je um krijgt :) |
Citaat:
:p |
ziet er leuk uit
|
VET :D
en ik zie op de plattegrond heeleeee moooieeee... trappen :p |
niet gekregen :+
was ook neit echt geweldig aan het praten.. beetje gebrekkig :p was wel een gezellig huis op zich.. 10 mensen in totaal. ze beweerden dat het een moeilijke keuze was.. maar dat betwijfel ik, want ze belden zeg maar net op... en ik was er ongeveer 3 kwartier geleden klaar... :z was trouwens de 6e verdieping... maar omdat elke verdieping eigenlijk 3 verdiepingen heeft, was het helemaal bovenaan :+ noujah.. maandag weer 3 kansen :) |
Citaat:
dus jah ok er is een risico, maar als je normaal doet valt dat nog best meej :d |
nah bij deze flats zit er eerst nog een stukje balkon zodat je niet direct uit je raam flikkert :+
|
t zou wel grappig geweest zijn als er geen lift in zat :+ lekker naar boven rennen elke dag :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij flats met meer dan 4 verdiepingen is een lift verplicht :p nu moet ik elke keer 3 verdiepingen omhoog.. maar dat valt nog wel mee 8) |
:thumbsup: BETER!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien is het een klotetrap, waarbij je niet fatsoenlijk de bochten om kan sjeezen :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.