![]() |
doei
:wave:
|
heb je alweeer een ban ofzo
|
nee .
ik ben nog nooit geband dus . ik vind het hier gewoon behoorlijk verpest . ik kijk het eerst nog ff aan . en als het zo blijft kom ik minder . zowiezo wel . |
Toewj :*
;) |
of je rot meteen of je blijft geen 50/50 gezeik :Z
|
ik zal je missen :yes:
maar je hebt wel gelijk |
Doei
|
Ciao!
|
laterz
|
:wave:
|
Citaat:
:wave: |
Citaat:
|
latrop
|
Doei schat :* :wave:
|
Citaat:
|
Het ik-vind-er-niks-aan-dus-ga-voorgoed-weg-maar-kom-later-toch-weer-terug topic #43257 :{
|
Citaat:
|
dag dag, jammer dat je weggaat
|
*zucht*
Iedereen kan wel gaan roepen dat het hier niet leuk meer is, maar je kunt ook proberen er met z'n allen er weer iets van te maken. 8| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, jammer dat jij daar niet zo over denkt Jen, dus doei vrees ik dan maar... :* :( |
Hey CoTN ben je nou nog niet weg? :d :d
|
Citaat:
|
Ik zei niet dat ik wegging.. :{
Ik zei dat ik minder kwam, En nee dat is niet alleen daardoor maar ik heb het ook gewoon druk.. dus :) |
En als je me weg wilt hebben ken je dat ook gewoon zeggen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had ik al verwacht ja
|
Citaat:
:* :* :* |
Citaat:
van jou weet ik dat je het niet meent :) :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ook van jou! :* |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben ff naar dorp.. :d totzo!! :) |
ik ben der weer, (en bijna weer weg ook! :$)
Sorry ik maak effe lijstje anders vergeet ik het weer! :$ * aanrecht schoonmaken * piercing zoeken * konijn buiten zetten en eten en drinken geven * katten eten buiten zetten * zonnenscherm naar beneden halen * spullen pakken * half drie bij de ALBERT HEIJN in NAALDWIJK ZIJN! (ik heb zo'n gevoel dat ik nog vanalles vergeten ben maar ok! :p) Dankjewel! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bah baaj
|
als je ff bedenkt met wie je contact hebt en zoekt was het vast allemaal niet gebeurd of nodig geweest
:* |
Citaat:
Dus daarom snap ik het nou juist niet, Mjah ik zal wel dom zijn :z :* |
conclusie het is dus een:
ik-zeg-doei-topic-maar-eigenlijk-wil-ik-aandacht topic :{ jammerhttp://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon13.gif |
Citaat:
|
Juh, dit topic heeft geen zin meer lijkt mij. Gaat helemaal nergens meer over.
Als COTN iets boeiend te zeggen heeft moet ze maar een nieuw aanmaken met een gepaste titel, en chatten kan in slowchat :yes: *Slotje* :* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.