![]() |
Help me plz !
Haiii !!!!!
Ik heb een probleempje........ik ben verliefd op een meisje op school (ik ben zelf ook een meisje). Ik heb gehoord dat ze ook bi is. Ze is ook zelf met 'mij groeten' begonnen. Ze is ook een heel rustig meisje...net als ik. We zitten allebei in de laaste jaar, dus we gaan allebei over een paar maanden van school af. Ik wil heel graag met haar in contact komen, maar ik weet niet hoe. Het staat een beetje raar als ik zomaar op haar af kom om te praten toch ? En ik zou ook niet weten waar ik het over moet hebben.... Soms zie ik haar ook als ik uit ga ofzo... wat kan ik nu het beste doen ???? Ik ben wel heel verlegen...... |
ik zal haar msn vragen
|
Citaat:
is laag drempelig en je kan alles zeggen wat je wilt zonder dat je voor schut staat |
Waarom staat het raar om met haar te praten als ze zelf begonnen is? Gewoon doen dus :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spreek je haar aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou op haar afstappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nja, nu zit het dus supergoed tussen haar en mij :):love: Wat ik dus wil zeggen.. Ga er op af, wie weet wordt het wat? :) (En waar blijft die foto ;)) |
Sowwy, maar kep geen foto:no:
|
Als je haar ziet tijdens t uitgaan op haar afstappen, praatje beginnen, en haar telefoon nr vragen. dan kun je nog wat smssen en iets afspreken als t klikt :)
|
Je kan eens als je iets leuks aan haar kleren ziet daar een complimentje over maken, of iets anders wat een keer veranderd is aan haar ofzo? en dan een praatje maken.
je kan eens aan haar vragen van goh je zit ook in examenjaar wat ga je hierna doen ofzo? gewoon iets wat op dat moment toepasselijk is aan haar vragen of tegen haar zeggen, das heel normaal :) veel succes ermee, hoop voor je dat het je lukt! :* |
Re: Help me plz !
Ok je bent heel verlegen, hmmm, zij misschien ook wel.
Dus 1 van jullie zal toch een keer de stap moeten zetten. Als je uit gaat ben je dan ook altijd iets losser..? Dat is dan misschien wel je kans. Je kunt "per ongeluk langs haar lopen " en dan gewoon 'Hoi' zeggen, en zo probeer je een gesprekje op gang te brengen, heb het bijv. over haar uitgaanskleren, over de muziek etc. etc. Suc6 ermee! kUsss |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.