Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik ga op vakantie en neem mee (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=45822)

niemand 26 April 2004 10:05

Ik ga op vakantie en neem mee

Drank

Sander 26 April 2004 10:06

Re: Ik ga op vakantie en neem mee

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
Drank
ik ga op vakantie en ik neem mee.

Drank en een lekkere meid :7

Pakspul 26 April 2004 10:06

genoeg drugs om niks van de vakantie mee te krijgen ?

en wat goede muziek om bij te chillen http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif

niemand 26 April 2004 10:19

Drank,een lekkere meid en mijn koffers

Sander 26 April 2004 10:26

Drank,een lekkere meid, mijn koffers en mijn zonnebril

Impressions 26 April 2004 10:53

Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid 8)

frox 26 April 2004 11:06

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème

Saarah 26 April 2004 11:08

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème en een lekkere gast :p

Sander 26 April 2004 11:10

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast en een zwembroek

Saarah 26 April 2004 11:11

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini

Sanne 26 April 2004 12:47

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer :d

w00t 26 April 2004 12:48

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld.

Sander 26 April 2004 12:49

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld en een space shuttle :d

chica 26 April 2004 12:49

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle en mobiel

FunFair 26 April 2004 12:51

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel en een telefoonboek

chica 26 April 2004 12:53

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel, een telefoonboek en kleding!

Mozzel 26 April 2004 13:04

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel, een telefoonboek, kleding en een boomhut

WishfulDreaming 26 April 2004 13:13

Ik hoef geen lekkere mannen en meiden mee op vakantie :+

Sander 26 April 2004 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ik hoef geen lekkere mannen en meiden mee op vakantie :+
Alleen een KoelKast :D

Larsjuh 26 April 2004 14:32

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel, een telefoonboek, kleding, een boomhut en het Hutje :Y) 8)

frox 26 April 2004 14:38

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel, een telefoonboek, kleding, een boomhut, het Hutje, cross-country-trainer

Shanna89 26 April 2004 14:46

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel, een telefoonboek, kleding, een boomhut, het Hutje, cross-country-trainer en een kookwekker :{ :p

Femezz 26 April 2004 20:32

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel, een telefoonboek, kleding, een boomhut, het Hutje, cross-country-trainer en een kookwekker en nog een lekkere jongen ;)

Kampie 26 April 2004 20:33

ik ga op vakantie en neem mee: Drank, een lekkere meid, koffers, een zonnebril, nog een lekkere meid, zonne brand crème, een lekkere gast, een zwembroek & een bikini, een lekkere gozer, geld, een space shuttle, mobiel, een telefoonboek, kleding, een boomhut, het Hutje, cross-country-trainer en een kookwekker en Kampie en Femezz

Pruttelpot 26 April 2004 21:04

Ik wil eigenlijk alleen psychobunny mee, kleren en alles neit nodig :) (nouhja, paar verschillende tongpiercings voor dr misschien ;))

Berend 26 April 2004 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ik wil eigenlijk alleen psychobunny mee, kleren en alles neit nodig :) (nouhja, paar verschillende tongpiercings voor dr misschien ;))
Heb je hem ook weer :p :+

Pruttelpot 26 April 2004 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Berend
Heb je hem ook weer :p :+
Inderdaad. Goeieavond :)

(ik ben overigens in een rare bui, dus je kan veel verwachten)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:31.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.