![]() |
Wat staat er dan allemaal
wat ik mij nou is af vroeg (als hier al een topic van is dan sorry dat ik hem opnieuw of voor de 100e x begin)
meidenforum, wat staat er dan voor iets bijzonders in/op en waarom schaffen jullie het niet gewoon af als je allemaal van dit soort problemen hebt? op zo'n groot forum waar ik weet niet hoeveel mensen zijn kan het gewoon niet, waarom beginnen jullie niet gewoon op een site zo'n forum die voor niemand toegankelijk is? want het kan hier gewoon niet, dat kunnen jullie zelf ook zien maarja ik houd m'n kop maar weer :x (sorry dext0r :x ) |
waar doel je nu op? op de prive fora?
of het discussieren? wees aub iets directer en duidelijker in je omschrijving opdat wij uitleg kunnen verschaffen. |
Re: Wat staat er dan allemaal
Citaat:
wat bedoel je precies met 'het'? |
laat die meiden toch iets hebben
zo kunnen ze meiden praat bespreken, zoals welke tapon gebruik jij, of wil je liever maandverband dat soort dingen hoef ik niet in ADB zien, dus dan maar liever helemaal niet |
Citaat:
We hebben het gewoon over typische meidenproblemen die jognens gewoon niets aangaan.. dat zijn topics die dan aangemaakt worden waarbij we geen commentaar willen van een jongen. Er komt echt wel een keer een topic tampon/maandverband, string/slip ofzo voorbij maar meeste dingen gaan echt over serieuze dingen.. dingen die de mannen echt niet hoeven te lezen. We denken echt wel over veel meer dingen na dan over tampons of maandverband of whatever hoor Tip voor jou... lees het boek: Mannen komen van mars, vrouwen komen van venus.. |
Citaat:
Het kan je allemaal niet schelen wat er in meiden wordt besproken,maar je hebt er je linker hand voor over om er eens in te kunnen neuzen |
Citaat:
Kun je dat bewijzen? Trouwens.. dat is dus echt wel een baggerboek... Als je daar al serieus in gelooft. (ja, ik heb een paar hoofdstukken gelezen :D) |
Citaat:
maarem, ik zie het probleem niet zo. Een prive forum is gewoon een plek waar je gewoon leuk kan lullen, maar net wat anders dan in een openbaar forum. Het is dan welliswaar nooit 100% waterdicht, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Naar mijn idee moet je der ook niet heel persoonlijke dingen posten, dat lekt vroeg of laat toch wel een keer uit. |
Citaat:
:Y) |
hmm oke dat is duidelijk, ik heb/had er al een idee van
|
Juh, ik bevestig...
ELKE week openen wij een nieuw topic of we deze maand tampons gaan gebruiken of niet. En elke dag zetten wij in één topic of we die dag een string of slipje aan hebben... ... inderdaad... je hebt ons door... |
Citaat:
maarja dat zal het niet alleen zijn denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
'Van die zielige zeikboekjes van Yvone Kronenberg. Zelf ben ik bezig met een boekje 'ik neuk nog liever een zeropositieve dwerg dan Yvone Kronenberg'. En gelijk heeft de man :) |
Citaat:
Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus Auteur: John Gray :? maar als je dat niet bedoelt snap ik hem wel :Y) |
Ik heb mij uiteraard niet verdiept in of dat werkelijk klopt, maar ik ging ervanuit dat dat wel zo was op zich 8)
|
Neh maar in dat soort boekjes wordt maar weer eens beschreven dat mannen vrouwen niet begrijpen.. en andersom.
Sommigen van jullie begrijpen niet waarom wij zo'n hoekje willen hebben.. wij snappen weer niet waarom julile niet snappen dat wij zo'n hoekje willen hebben. Snap je ? |
Citaat:
|
Citaat:
(sorry, humortje tussen 2-d en ik :$ ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.