![]() |
KUt leven
Aaaarghh hadden we het net allemaal gepland, we zouden met zn alleen kaartjes gaan bestellen.. grote groep waarmee we zouden gaan oe hoe geweldig zou het worden..
is werchter uitverkocht |:( |:( |:( grrr :@ |
nu is inderdaad je hele leven naar de tyfus
|
Re: KUt leven
Citaat:
wilde ook net kaartjes bestellen zelfde als vorig jaar, eerst kijken wie er mee gaan en dan te laat kaartjes bestellen leef helemaal met je mee (en met mezelf) |
ik zou meteen een eind aan me leven maken.
|
Citaat:
|
krijg ik eerst het nieuws te horen dat werchter niet door gaat, komt er daarna dit mailtje
Citaat:
|
echt uitverkocht ja
uhm.. daar gaat mijn weekendje :( |
Lowlands zijn toch nog wel kaartjes voor heh :huh:
|
Groep van m'n klas maakt juist hetzelfde mee. Ze bestelden de kaartjes op de dag dat 't net uitverkocht was...
Nuja, je kan ze nog altijd kopen op Ebay ofzo, maar dan betaal je wel rond de 200€.... |
Ach, ik heb beslist om toch maar niet te gaan.
Ik kon toch de volledige 4dagen niet gaan (zaterdag werken) en om te betalen voor 2 dagen enkel vond ik ook de moeite niet. Met die 200€ (ticket, food, drink, camping,...) die je daar opdoet kan je gemakkelijk nóg leuke dingen doen :yes: |
Citaat:
Kommaan zeg :p Ik neem altijd zelf keiveel spullen mee. Eén of twee dagen ervoor eens goed gaan winkelen in de Colruyt en ik kan er wel tegen hoor 8-) Drank kan je heel wat opdoen jah, maar aan eten... ik eet daar bijna nooit :Y) |
Nu naar Hongarije maar dan :z
|
Citaat:
Mja weet ge, als ik iets vergeten ben, fiets ik naar huis hé :D *woont er nog geen 25min fietsen af* :+ |
Damm....
Ik wou dat ik ten eerste geld daar voor had |
u-u-u-u-u-UITVERKOCHT?
KLOTEZOOI, ik wilde ooooook :huh: :huh: |
dan maar pukkelpop
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik kan meeluisteren in men tuin:+) |
:rolleyes:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
@ wouter : :aai: tis vervelend maar der zijn zat andere festivals joh :) |
Citaat:
|
whaha ik heb een werchter kaartje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.