![]() |
Openingszin
Wat vinden jullie de beste openingszin?:) Of de grapigste?
|
Ik heb niet echt een openings zin.
Verzin altijd ter plekke iets ;) |
Openingszinnen vind ik not done. Zou het erg goedkoop vinden moest iemand zo afkomen met zo'n vooraf ingestudeerd zinnetje. Beetje lame :p
Wees tenminste origineel. |
mijn openingszin is vaak ook gelijk de slotzin :( hoe kan dat :'(
|
vond deze wel kewl tijdens het uitgaan :p
hij: "Hoi ik ben Ron!" ik: "Hoi ik niet!" 8{ maaruh ik denk dat de meeste meisjes toch afknappen op openingszinnen bijvoorbeeld: "Hoi jij hebt een opening en ik heb zin!" 8) |
Ik gebruik ook nooit een openingszin :)
Maar ik had me daarstraks in school kapot gelachen met iemand zijn openings zin * weet hem wel nimmer :s *( we hadden het daar even over bij nederlands ;) ) dusja misschien kunnen er hier ook wel grappige tussen zitten :d |
Dat zou je eigenlijk aan Kampie moeten vragen :D :D :D
*ligt alweer compleet in een stuip* |
Ik ga meestal gewoon net zolang tegen de kont aanschuren totdat zij wat zegt :)
8-) |
Dit is pasgeleden tegen mij gezegd in een metro station in Parijs :
*denk frans accent* Hello , my name is Jean Pierre. I saw you in the metro , and when you came in , i thought i saw an angel. HAHAHHAHHAA. Ik zei maar netjes bedankt :o |
Citaat:
Zou toch wel keer raar kijken |
men (toen nog niet) vriendin kwam naar me toe lopen en vroeg of ze 3 kussen mocht
vond die ook wel erg leuk :+ |
Tijdens uitgaan zaten we in zo'n overvol café.
Zei vriend van me tegen mij dat ik even op hem mocht zitten als hij daarna op mij mocht zitten 8| Flauw... Zoiets werkt ook niet dus *) Maar niet echt openingszin want ik kende die jongen al effe 8-) |
Citaat:
:+ hij kreeg een opdonder :p |
Citaat:
|
Die heb ik niet :p
|
mensen die openingszinnen gebruiken vinnik nogal dom en niet creatief :+
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn vriend vroeg offie me kon helpen toen ik alles uit mn handen liet vallen :+ was wel een opening maar niet standaard-grappig ofzo, eigenlijk gewoon logisch :p en sjah uh... et hielp he 8) |
Deze dan , 3 weken geleej in de melkweg.
-''Hey my name is Rob and i want to get to know you'' - Ehm , okay :| ( Ik was Tim aan het sms-en ) - AH , you must ben from california...the girls there are always playing with there telephones - Actually , i'm dutch and sending a text message to my boyfriend - Wich boyfriend ? Wich one of the many boyfriend *Daar begon het al* - Well...as i only have one boyfriend... *Komt ie* -Well , you look like the kinda girl to me that has one boyfriend to do nice things with like eating popcorn , one boyfriend to do romantic things with like he's drinking champagne out of your belly....One boyfr -Sorry dude , but i never heard someone telling that much crap in one sentence as you just did *Wanhoop gebaar naar Victor en Eddie* *Man loopt weg* Ik dacht echt ''Shit , wat zielig" Hahahahaha :loser: |
en maar doorgaan die gozer :no: 8|
|
Jah hahahaha dat was het grappige.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.