![]() |
:)
Bij jullie ook zo'n mooie dag?
Hier schijnt het zonnetje, beetje lekker in de zon op het balkon zitten, op m'n kamer rond hangen, boekje derbij, relaxed muziekje derbij, wat te drinken, leuke dingen in het vooruitzicht... het leven is eigenlijk best wel goed :love: :Y) |
Re: :)
Citaat:
Het is de hele dag goed weer geweest, behalve nu :'( |
vanochtend schitterend weer, lekker in de zon zitten ontbijten voor ik naar school ging. rond 1 uur werd het bewolkt en net regent het:z
|
Hier scheen net het zonnetje nog, maar ineens kwam het water met bakken uit de hemel :{
Maar het zonnetje scheen nog :d Nu is het nat buiten en is het zonnetje weg, maar het regent niet meer :) |
en om 6 uur lekker werken WHAHAHAHAHAHAHA :d :d :d :loser:
*gaat vanavond extra geneiten van het weer* :p |
vannacht onweerde het.
vanmiddag was er motregen en nu zon! zo maar weer op 't balkon zitten vakantie houden.:love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
K*T nu onweer, kan er ook nog wel bij 8|
|
stage lopen
bus missen leven is niet zo goed :( |
Jochemmm heb je soms een leuke meisje ontmoet ofzow? :p
|
Citaat:
ik eerst :] |
nou.. dan hoef ik niet meer :p
|
Citaat:
maar waarom reageert jochemmmmmmm nou niet meer :[ zul je zien dat je hem straks weer kan wakker bellen :p |
huh? heeft hij een slaapgebrek ofzow :p
|
Citaat:
Code:
Jochemmm Viewing Thread :) 16:08 |
hij is er gewoon allang niet meer :p
|
Citaat:
|
Citaat:
@pakspul: misschien, ligt deraan of m'n huisgenoot nog meegaat naar het feestje van onze achterburen :) |
Citaat:
|
Citaat:
op forum = asociaal capisch? 8-) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier schijnt het zonnetje
En het is te warm :{ |
Hier regent het ... :)
|
Citaat:
|
begint hier ook weer donker te worden, straks mag ik nog door de regen fietsen :d :thumbsup:
|
De zon schijnt lekker bij ons :)
|
True, het leven kan heerlijk zijn :)
Lekker met dit weer de honden uitlaten ( grootste deel aangelijnt , maard an hebben we het er niet over :p ), het gaat momenteel wel goed op school, goed in de liefde :) , over een paar maanden op kamers, eeeen waarschijnlijk weer een baantje :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.