![]() |
Toch vaag....
Okay , ik kreeg dit meeltje dus , en het zal VAST wel oud zijn en dat soort geblaat , maar ik schrok er toch even van
Probeer dit, 't werkt! > >Uit Eten met Rekenen. Het is nogal sterk wat hier uit komt. > >Niet sjoemelen door eerst naar beneden te scrollen. > >Het duurt nog geen minuutje ................. > >Reken het uit terwijl je het leest. > >Het is leuk! > >1. Allereerst neem je het getal van het aantal keren in een week dat je >graag uit eten zou gaan (probeer meer dan een keer maar minder dan 10) > >2. Vermenigvuldig dit getal met 2 > >3. Doe er 5 bij > >4. Vermenigvuldig het met 50 - ik wacht wel tot jij je rekenmachientje >pakt...... > >5. Als je jouw verjaardag dit jaar al achter de rug hebt, doe er dan >1754 bij ...... Als het niet zo is, doe er dan 1753 bij..... > >6. Trek daar nu je geboortejaar vanaf (4 cijfers, dus 19..). > >Nu moet er een driecijferig getal staan. > >Het eerste cijfer was jouw eerste getal: dat wil zeggen, hoeveel keer >jij per week uit eten wilde gaan. > >De volgende twee cijfers zijn...... JOUW LEEFTIJD > > >(JAZEKER!!!!) :7 |
Dit is gewoon een rekenkundig geintje, ga het maar eens helemaal uitpluizen :)
|
jeetje wat eng!
|
Als ik 3x invul komt er 322 uit, als ik 6x invul komt er 622 uit, ga maar na :)
|
tweeentwintig al joh?
jeetje wat eng! |
Citaat:
Ja, ik ben al een ouwe lul :+ ik weet het :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah , ik vond het wel vet :)
|
Citaat:
4 mei 20.15 pas. :p |
17 :d
|
19 :7
|
Kende ik al :D
|
waarom komt er bij mij fan 181 uit :?
|
Citaat:
Waarschijnlijk een optel/aftrek foutje ergens :D |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Bij 2 werkt ie niet geloof ik...
|
Ik ben helemaal geen 138|
|
Citaat:
vul maar es 1x in 2x en 3x met mijn info 22 jaar, geboorte jaar '81 en nog niet jarig geweest :) Zal je zien dat er resp. 122, 222 en 322 uitkomt :p |
Re: Toch vaag....
Citaat:
Tering, klopt toch, ach ja blontd he? :d |
wat de neuk! :{
|
Citaat:
|
het lijkt heel ingewikkeld, maar is gewoon heel logisch :z
beetje verwarrend doen met een paar wiskundige berekeningen en iedereen raakt de draad kwijt... in principe is dit gewoon je leeftijd + 1 - 1 :p |
Whehe !! :d
Vet! 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.