![]() |
ik heb misschien een nieuwe kamer
moet voor zaterdag beslissen of ik em wil of niet :huh:
het is namelijk een 2 persoonswoning.. alleen er woont maar 1 iemand.. de andere huurt het wel, maar is er nooit.. blijkbaar geld teveel.. en die zegt als het goed is na de zomervakantie zijn huur op... hij heeft niet eens een sleutel ervan :+ afijn... het is iig een kamer van 14m2 met internet enzow.. keukentje met koelkast (kan ik overkopen voor een tientje) kookplaat... alleen geen oven en vriezer.. das wel kut.. geen pizza dus :p wasmachine is van de persoon zelf die daar woont dus neemt ze ook mee... mankeren nog wel wat dingen.. zoals dat het internet nog niet werkt.. aansluiting is niet goed ofzow, maar daar kan ik om bellen.. en de deurbel doet het niet :+ wel relaxt is, dat je je vuilnis gewoon voor de deur kunt neerzetten... :+ en dat op 2 hoog :p komen ze gewoon ophalen :huh: mafkezen :p weet alleen nog niet of ik het doe... aangezien ik dan het eerste half jaar in m'n eentje woon.. is best wel saai lijkt me maar dan heb ik wel de keuken, douche en toilet voor mezelf... daarna mag ik zelf een huisgenoot uitzoeken...... dussz.... wat zouden jullie doen? :huh: huur is trouwens 100 euro minder dan dat ik nu betaal... en het is 2m2 groter. |
Re: ik heb misschien een nieuwe kamer
Citaat:
DOEN! |
m'n ouders dokken :$ dus dat is het probleem zowiezo niet :p
|
dat je het nog moet vragen.........|:(
WAT DENK JE ZELF! |
*pieeepppp* :p
|
doen!
ik heb misschien binnenkort een nieuw huis :Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sjit.. dan krijg ik whizzcat misschien bij me in wonen :( |
oeh... dat zou wel kut zijn... :huh:
mag je niet iemand anders uitkiezen? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
vet... ik heb net gebeld... en ik heb em :)
donderdag weer ff bellen om te regelen met de sleutel etc etc :) |
Re: ik heb misschien een nieuwe kamer
Het is erg saai zonder huisgenoten :|
Dat was ook een 1 van de redenen om weg te gaan uit enschede, aangezien een goede vriend/huisgenoot wegging.., en weinig gezelligheid/mensen overbleven.. |
Citaat:
nouja, misschien in het begin beetje leeg als je daar in je eentje zit maar het heeft ook z'n voordelen :) en wat natuurlijk al helemaal een groot voordeel is is dat je je eigen huisgenoot mag uitkiezen. Dus de kans dat je daar straks met aardige huisgenoot zit is vrij groot :) overigens, na de zomervakantie zegt die ander de huur op? dat is over 4 maanden ofzo al :) |
Citaat:
|
Party @ Laurens? ;)
|
Citaat:
|
damn... waarom weet echt iedereen mijn voornaam? :huh:
|
Citaat:
:d Nee, weet ik veel? |
Citaat:
|
Feeeeeeeeeeeeeeeeest :p
|
kan er als het goed is de 23ste in.. maar zal wel wat later worden, aangezien ik nog geen vervoer heb... ouders zijn dan allebij op vakantie :p
|
Citaat:
komen we met z'n allen wel langs om te helpen ofzo :p :+ |
Citaat:
tenzij er daarna een vette party aan vast hangt:+ |
Citaat:
en goed zo, Laurens :Y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.