![]() |
knuffelmiddag
In opdracht van een leuk goodlooking stel organiseren bij voldoende respons een KUFFEL middag/avond voor jonge meiden, jongens, tv’s van….tot 25 en stellen tot 30, bi/les/gay alles mag zich aanmelden.
Let wel: dit is een romantische knuffel-party. We doen dit in onze sfeervolle darkroom in oost ned en als je reageert doe dat dan met een leuke mail waarin jij/jullie jezelf netjes voorstellen want mails met, HOI, IK WIL MEEDOEN, JA FF MEER INFO gaan zonder meer de prullebak in en worden dus niet beantwoordt. Voor alle anderen ligt er een uitgebreide mail klaar. |
je mag zeker niet vrijgezellig zijn he? :(
|
Citaat:
Maar als je met parter komt is het tot 30. Samen gaan? :9 :d |
Dat klinkt eng... een knuffelmiddag...gatver...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga met Setragasj knuffelen... :$ :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik knuffel enkel mensen die ik ken, anderen moeten maar van mij afblijven ofzo. Ben nogal erg niet-aanhankelijk ingesteld op dat vlak :$ |
knuffelen is altijd goei (doe t echt dagelijks :)). Maar niet met allemaal van die vieze mannetjes enzo
|
:+
ik denk, als je wanhopig opzoek bent naar wat liefde, moet je heirheen gaan |
Citaat:
|
Citaat:
wat een rare mensen zeg :rolleyes: :x :z |
Verzoek tot een slotje is ingediend. :rolleyes:
|
Citaat:
Maar ja, die is voor Hopi Hopelozen en consorten denk ik, toch maar eens gaan kijken :X :p |
ziektes inbegrepen cker :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wel koel lijkt me. Donkere kamer, en dan gewoon wat weg rondneuken in het donker met elke meid, en dan later niet kunnen zien wie je genomen hebt. :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
flauw :p |
Citaat:
|
voor tvs tot de 25 :+ vet ik heb een tv van 26 jaar oud :?
|
Citaat:
|
Iek, knuffelen met vreemden:S
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.