Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Ondankbare teef! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=45988)

Suepahfly 1 May 2004 17:51

Ondankbare teef!

Nu ja, het is men ex he!

Eerst konden we nog zeer goed overweg, ik deed ALTIJD vriendelijk tegen haar.Ik heb haar een prachtig verjaardags cadeau gegeven(een zilveren armband) en ik heb ervoor gezord dat ze bijna voor niets een nieuwe gsm heeft gekregen,omdat die van haar gestolen was.Ik ben ALTIJD lief en vriendelijk tegen haar gebleven, maar nu begint zij zo stoer en hatelijk te doen, ze zegt geen woord meer tegen mij, en als ze wel iets zegt, is het om ambras te zoeken.Sorry, maar als je van ondankbaarheid kan spreken, dit is het wel, en daar kan ik gewoon NIET mee om:[ voor mijn part kan ze ontploffen:@

Shanna89 1 May 2004 18:15

:|

:aai:

Raspberry 3 May 2004 13:35

dat is wel kut ja.
ondankbare mensen.:no:

:aai:

Setragasj 4 May 2004 16:56

luldebehanger

Lampie 4 May 2004 17:47

Maar balen dat die vriendin zo doet. Opzouten ermee!!! Ze is je niet waard.

anemic 4 May 2004 18:05

meisjes zijn sowieso h**ren:x

SpiNe 4 May 2004 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
meisjes zijn sowieso h**ren:x
ik vind deze uitspraak van hans teeuwen wel op zijn plaats:D

''ik vind ...eigelijk....dat ja....bijna...alle....ja....vrouwen....KUTHOEREN ZIJN!!"

The6thgate 5 May 2004 15:10

anders gaat iedereen ff offtopic lopen te auwehoeren8| :z

en wat betreft je ex sluit ik me bij de rest aan, kuthoer:yes:

CharmedOne 6 May 2004 00:45

Klote streek van haar!

Roxx 6 May 2004 21:51

Biatch:notgood:

WishfulDreaming 9 May 2004 13:23

ontopic plz.

En omdat ze zich achterlijk gedraagt is 't nog geen reden om buitenstaanders haar als kuthoor te laten uitmaken...

WishfulDreaming 10 May 2004 15:57

Laatste poging. Indien topic weer verknoeid word gaat het gewoon dicht.

sorija, laat ik je er hier nog even op wijzen dat we je provocerende praat beu zijn. Laatste waarschuwing.

BlackTurtle 16 May 2004 14:50

en dit geblaat komt van de zelfde prutster die zn relatie door zn moeder laat verzieken. ik vind je nu een loser straks een loser, en jahoor ik blijf je een loser vinden , ik denk zelfs dat je gewoon te dom bent om te snappen dat je je ex's gevoelens gekrenkt hebt en misschien dat dat meisje er even helemaal geen behoefte aan heeft om je kop te zien? of zeg ik nu iets heel raars?

sukkel:@

sorija 16 May 2004 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Laatste poging. Indien topic weer verknoeid word gaat het gewoon dicht.

sorija, laat ik je er hier nog even op wijzen dat we je provocerende praat beu zijn. Laatste waarschuwing.

waar heb je het over?!!!

Nickchange 16 May 2004 17:36

U hebt gezocht op ambras:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

:rolleyes:

Steady 25 May 2004 09:33

en wat krijg je dannnnnn :STANK VOOR DANK!

Suepahfly 25 May 2004 20:48

Wel...nu begint ze toch weer vriendelijk te doen, en ze heeft haar verontschuldigt voor haar gedrag...en ik zie haar wel elke dag en die armband heeft ze toch wel elke dag aan...Maarja, ze had toch geen reden om zo te doen, en ik vond het toch een rotstreek van haar...:{

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:05.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.