![]() |
je zult ze nooit meer zien
bands die je nooit meer live zal zien er waar je best wel pissed off over bent
shit 1: the suicide file shit 2: refused shit 3: botch shit 4: norma jean (met oude zanger, gelukkig bestaan ze nog) shit 5: carry on (over the top straight edge!) shit 6: at the drive-in shit 7: drive like jehu shit 8: count me out (gelukkig toch 1 keertje mogen aanschouwen) shit 9: far shit 10: reach the sky SHIT MAN |
Nooit van gehoord? :$
|
Re: je zult ze nooit meer zien
Citaat:
De rest boeit me niet zo :) Maarem, Earth Crisis en One Life Crew had ik wle graag een keertje willen zien :) |
Emperor is wel de eerste die me te binnen schiet
|
Queen
|
The Beatles, Bob Marley en Jimi Hendrix
|
at the drive-in inderdaad :(
|
At The Drive-in was een kutband :)
Maarem, Bane, die zijn toch ook al dood? |
Naked City! Een half jaar voor ik ze ontdekte hadden ze gvd een eenmalige reunie, en dan nog in Nederland ook! :@
|
Citaat:
|
Citaat:
van Bane hoor ik de laatste tijd niet meer zoveel inderdaad, maar ze bestaan nog wel volgens mij hoor (begin me nou toch wel een beetje zorgen te maken) |
Citaat:
|
Ow, ennem, At The Drive-In heb ik dus echt nooit wat gevonden. Ik vond het eignelijk wel hip dat ze uit elkaar gingen paar jaar terug, alleen vond ik eht toen weer jammer dat de Mars Volta weer kwam, ookal zo'n hoeren band :) Nee, niks voor mij. Nooit wat aangevonden ook eigenlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
daar waar ik moet toegeven dat het momenten muziek is. tis niet zo dat ik the mars volta op iedere tijdstip en zelfde omstandigheid vand e dag kan opzetten. je moet er zin in hebben |
Gorilla Biscuits :) Die zal je ook nooooit meer kunnen zien :(
|
At The Drive-In mag denk ik wel met stip op 1
Verder ook heel jammer is Pitchshifter en natuurlijk the beatles en no fun at all en verder kan ik nu zo snel even niks bedenken.. |
Queen
|
refused
count me out (ook maar 1 keer gezien) suicide file 59ttp reaching forward holding on gorilla biscuits ik begin te vrezen voor glassjaw... |
Citaat:
vorige week ofzo |
Eddie Hazel :(
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) :d |
Citaat:
|
hakkuhbar _0_
|
Citaat:
Een scholieren.commer met haat gevoelens? |
Pulp, Catatonia :(
|
The Clash :)
|
Citaat:
Bane have lined up a few new dates, they are as follows: May 13th Providence, RI - Living Room (Feat. Charge) May 14th Albany, NY - Trinity Church (Feat. Charge) May 15th Syracuse, NY - Club Tundra (Feat. Death Threat, Charge) May 16th Newburgh, NY - Newburgh VFW Post 973 (Feat. Death Threat, Charge) In other news, Bane have been working on new material for their next album which they plan to release later this fall. goede zaak |
Citaat:
Zeker een goede zaak!! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.