![]() |
slechtste band ever
laat je gaan!
|
je beschouwt anemic van hetzelfde kaliber bands als die je in je poll gezet hebt? :p
Kvind het allemaal eigenlijk niet zo :+ |
Citaat:
|
Ik vind het allemaal wel oke?
|
Citaat:
(ik hou totaal neit van metallica) Maarem, Placebo en Muse mogen ook wel in het slechtste bands ever rijtje. |
Citaat:
Ik bedoel, ik zou niet zo snel een cd van ze kopen ofzo, maar als het opstaat ergens ga ik het niet meteen afzettten :z |
iron maiden..
|
Citaat:
|
iron maiden...
|
duidelijk iron maiden..
maar mag ik er 1 toevoegen.. dream theater :kots: |
Citaat:
8) |
Citaat:
duidelijk nirvana hier |
Omdat het zo kwalijk is dat Yor blijkbaar niet in staat is zijn klassiekers te kennen, nomineer ik Anemic 8-)
|
Citaat:
dude klassiekers mn aars.. gewoon mega commerciele bands met teveel albums. |
Citaat:
Strike Anywhere Modern Life Is War Give up the ghost Suicide File Stretch Arm Strong Hope Conspiracy Glassjaw Refused Count me out Coheed and Cambria Ataris Staygold Comeback Kid bah zeg :rolleyes: ;) |
Citaat:
mensen die traag van begrip zijn noemen het gewoon roots, omdat ze dan tenminste de tijd hebben songs uit hun hoofd te leren. |
anemic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en sowieso wat roots.. voor hardcore was iron maiden nix roots..
geef dan black flag, minor threat, dead kennedies en dat soort shizzle.. wat ik overigens ook niet onwijs geweldig vind |
Citaat:
Nirvana heeft trouwens volgens mij maar 5 reguliere cd's uitgebracht. |
Citaat:
ze zijn wel op hun hoogtepunt gestopt.. daar zouden meer bands een voorbeeld aan moeten nemen edit: wel het woord klassiekers... |
Citaat:
en 5 albums in 7 jaar, waarvan 2 live albums vind ik toch niet echt buitensporig veel |
Citaat:
een band maakt gemiddeld een keer in de 2 jaar een album, in de overige tijd zijn ze aan het touren.. dat is wat iron maiden een beetje vergeet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
vind je dat nou kutbands? dat meen je niet.. dat heb je nou nog noooooit gezegd....
|:( |
Citaat:
En nirvana ook niet!:@ |
Citaat:
|
geen geziek over muse en placebo eh? :7
|
Citaat:
|
iron maiden... omdat het gewoon t-vus herrie is. Anemic ken ik niet goed, en metallica vind ik nog wel gaan, ze hebben wel een paar goeie numemrs. En Nirvana = :notgood:
|
Citaat:
Alleen al de solo in Fear of the Dark maakt het een gave band 8-) |
hoe kun je nou Iron Maiden herrie vinden en tegelijkertijd Metallica niet?
|
Citaat:
:loser: |
slechtste ooit zal toch Nirvana moete zijn tussen die bandjes
|
ik mag die zanger van Iron maiden niet dus dat wordt het dan maar
|
het voordeel van nirvana ten opzichte van die andere bands is dat ze minder gitaarsolo's hebben en de songs korter duren..
|
shit, ik ben gewoon de enige metallica stemmer
RESPECT! graf band |
metallica.
nog vervelender dan nirvana. en iron maiden is gewoon tof! 8-) |
Citaat:
Dat je sommige Nu-metal bandjes herrie noemt ok maar Iron Maiden is allesbehalve herrie, zeker voor tegenwoordige begrippen. |
Nirvana met stip op 1. WAT een kloteband, ik snap niet dat mensen er uberhaubt naar luisteren en dan ook nog kunnen zeggen dat ze het cool vinden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het wel grappig dat we gelijk staan met iron maiden, maar niemand daar op reageert
kom op, brandt ons af! |
Ik vind het een schande dat Anemic gelijk staat met Iron Maiden!
|
Citaat:
|
Citaat:
je weet toch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.