Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Mijn naam is uniek :) (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46020)

appelshampoo 2 May 2004 12:47

Mijn naam is uniek :)

Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Annemarieke gekregen hebben.

http://www.spaarbeleg.nl/babynamen/

Setragasj 2 May 2004 12:49

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Edgar gekregen hebben.

BlackTurtle 2 May 2004 12:49

Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 20 jongens geboren die de naam Bastiaan gekregen hebben.

bootje 2 May 2004 12:52

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 54 meisjes geboren die de naam Bo gekregen hebben.

Mijn naam wordt een rage :)

BlackTurtle 2 May 2004 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Setragasj
Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Edgar gekregen hebben.
dat was ookwel te verwachten...ik bedoel wie noemt ze kind nou edgar :+

Raspberry 2 May 2004 12:54

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Fránces gekregen hebben.

8-)

Setragasj 2 May 2004 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dat was ookwel te verwachten...ik bedoel wie noemt ze kind nou edgar :+
:*

Shanna89 2 May 2004 12:56

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Shanna gekregen hebben.

Headliner 2 May 2004 12:56

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 30 jongens geboren die de naam Marco gekregen hebben.

Impressions 2 May 2004 12:58

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 60 jongens geboren die de naam Mark gekregen hebben.

De naam Mark is niet gevonden als meisjesnaam.

WishfulDreaming 2 May 2004 12:59

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 38 meisjes geboren die de naam Sarah gekregen hebben 8-)

The Phit 2 May 2004 13:01

Phuu 8). Mijn naam wint aan populariteit. :D 45 koters die Stef heten :yes:

Stapper 2 May 2004 13:11

De naam Stapper is niet gevonden als jongensnaam :(

en maar 1 iemand is zo aardig geweest om zijn zoon mijn naam te geven

Clauw 2 May 2004 13:19

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 20 meisjes geboren die de naam Claudia gekregen hebben

Bird Of Prey 2 May 2004 13:20

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 36 jongens geboren die de naam Jeroen gekregen hebben.

JEANUS 2 May 2004 13:42

De naam Jeanie is niet gevonden als meisjesnaam.

:7

The6thgate 2 May 2004 13:42

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 37 jongens geboren die de naam Remco gekregen hebben

L_angeldc 2 May 2004 14:09

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 100 meisjes geboren die de naam Laura gekregen hebben.

en

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Laura gekregen hebben.

lol :D

BlackTurtle 2 May 2004 14:23

:huh:

dat zijn gemene ouders

Shanna89 2 May 2004 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Laura gekregen hebben.

lol :D

Hahahaha tjonge :d:d

Pruttelpot 2 May 2004 14:40

De naam Wilhelm-Jan is niet gevonden als jongensnaam.

:)
Ik besta niet :D

CharmedOne 2 May 2004 15:02

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Romana gekregen hebben.

WhizzCat 2 May 2004 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 20 jongens geboren die de naam Bastiaan gekregen hebben.

Karma-Killer 2 May 2004 15:31

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 11 meisjes geboren die de naam Yvonne gekregen hebben.

Ik ben lekker gemiddeld ;)

DarkAngel 2 May 2004 15:31

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Krista gekregen hebben.

:p

Shanna89 2 May 2004 15:33

Spelling hebben ze vast niet van gehoord... 1 meisjes..

appelshampoo 2 May 2004 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
Spelling hebben ze vast niet van gehoord... 1 meisjes..
tjongejonge...

JennyMindTricks 2 May 2004 15:35

De naam Jenny is niet gevonden als meisjesnaam.

I don't exist! :( :p :d

Senseless 2 May 2004 15:35

De naam Dagobert is niet gevonden als jongensnaam. :d

JennyMindTricks 2 May 2004 15:37

Wauw ik voel me vereerd! :)
Mijn naam komt van de jongens-naam Johannes en de omschrijving daarvan is:
"Hebreeuwse naam met de betekenis "Jahweh is genadig". De naam dankt zijn populariteit voor een deel aan de bijbelse Johannes de Dooper, de man die Christus doopte in de rivier de Jordaan. Ook is het de naam van een van de evangelisten."

CharmedOne 2 May 2004 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChildOfTheNight
"Hebreeuwse naam met de betekenis "Jahweh is genadig". De naam dankt zijn populariteit voor een deel aan de bijbelse Johannes de Dooper, de man die Christus doopte in de rivier de Jordaan. Ook is het de naam van een van de evangelisten."

Die van mij verwijst naar Romanus..

Van Latijns Romanus "Romein’ (vooral kinderen van Romeinen buiten Italië werden met een zekere trots "Romein" genoemd).

Miss_Sweetgirl 2 May 2004 15:41

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 31 meisjes geboren die de naam Loes gekregen hebben.

:[

Shanna89 2 May 2004 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChildOfTheNight

Mijn naam komt uit het Hebreeuws en betekend geluk.
Heb ik die site niet voor nodig ;)

JennyMindTricks 2 May 2004 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne

Van Latijns Romanus "Romein’ (vooral kinderen van Romeinen buiten Italië werden met een zekere trots "Romein" genoemd).

Toevallig! :)

Kamui 2 May 2004 16:00

Hoe uniek is uw naam?

De naam Zjef is niet gevonden als jongensnaam.

en mijn naam verwijst naar Jozef :kots:

Jamiel 2 May 2004 16:13

Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Jamila gekregen hebben.

Duh, iedereen kent de Jamilla versie :p

Of Yamilla, Yamila, Yasmila,Yasmijn 8|

L_angeldc 2 May 2004 16:15

Citaat:

mijn naam komt ook van romeinen.
de gelauwerde :Y)

appelshampoo 2 May 2004 16:18

Omschrijving: Anna is de Griekse vorm van Hebreeuws Hanna, wat betekent "Hij (God) heeft mij begenadigd". De naam is populair geworden door Anna, moeder van Maria (haar vader heette Joachim). Zij werd de patrones van de moeders.
Herkomst: Hebreeuws

Omschrijving: Griekse en Latijnse vorm van de Hebreeuwse naam Mirjam. De betekenis is onzeker, de meest gebruikelijke verklaring is "bitterheid". Bekende naamdraagsters zijn de Griekse sopraan Maria Callas en de Italiaanse pedagoge Maria Montessori.
Herkomst: Hebreeuws

Red_Scorpion 2 May 2004 16:45

Klopt voor geen tyfus dat ding.

Vul maar eens achmed in. in de laatste 11 maanden geen achmed. Geloof ie het zellef...

zulle wel mensen zijn die hun kinderen ook bij spaarbeleg hebben dan he

Headliner 2 May 2004 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kamui
Hoe uniek is uw naam?

De naam Zjef is niet gevonden als jongensnaam.

wie noemt zn kind nou weer Zjef

:{

Chef zjef

Kamui 2 May 2004 17:49

spot niet met mun naam:{

Headliner 2 May 2004 17:53

smaakt het?

JEANUS 2 May 2004 19:17

Citaat:

Rom-Anus

:o

WishfulDreaming 2 May 2004 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kamui
spot niet met mun naam achterlijke:{
Ik vind hem mooi :$

frox 2 May 2004 19:24

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Felix gekregen hebben.

8-) mijn buurjongen heet ook zo en hij is die ene :)
Ze hadden het wel eerst gevraagd want ze vonden het stom... ik zit er niet zo mee 8-)

dupke 2 May 2004 19:32

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 21 meisjes geboren die de naam Linda gekregen hebben.
:no:
alleen al bij mij op school zitten er 5 die mijn naam hebben :(

Shanna89 2 May 2004 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dupke

:no:
alleen al bij mij op school zitten er 5 die mijn naam hebben :(

Zijn die dit jaar geboren dan? :d

psychobunny 2 May 2004 19:46

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 4 meisjes geboren die de naam Stefanie gekregen hebben

Damn,en de helft van België heet stefanie...

Mozzel 2 May 2004 19:49

Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Norbert gekregen hebben.

mijn omschrijving roeleert:

Uit Nordbert, een Germaanse naam met ongeveer de betekenis "beroemde man uit het noorden", uit Nord- "noord" en -bert "schitterend, glanzend, stralend". De eerste stam kan ook "kracht" betekenen; in dat geval zou de naam betekenen: "schitterend door zijn kracht". De naam werd vooral bekend door St.-Norbertus (1060-1134), heer van Gennep. In 1121 stichtte hij de orde van de Norbertijnen. Een bekende naamdrager is de Duits-Britse socioloog Norbert Elias.

_0_

Kamui 2 May 2004 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Er zijn in de afgelopen 11 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Felix gekregen hebben.

8-) mijn buurjongen heet ook zo en hij is die ene :)
Ze hadden het wel eerst gevraagd want ze vonden het stom... ik zit er niet zo mee 8-)

Felix vind ik best mooi :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:22.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.