Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   ik ben trots (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46054)

electricity 3 May 2004 12:53

ik ben trots

op dat ik bijna jarig ben en dat ik net een lening heb afgesloten bij de ib groep.
nu heb ik 510 euro inkomsten ipv 280 :p

Shanna89 3 May 2004 12:53

:thumbsup:

Jochemmm 3 May 2004 12:54

welja, waar de fuck moet je het aan uitgeven als je thuis woont? :p

huis uit jij!! :Y)

MarvinV 3 May 2004 12:54

dusssssssssss binnekort feestje bij jou thuis..

en de tering das een hoop geld wat je zo krijgt...

ik krijg 220 uitwonende en ik verdien er 400 dus heb ook genoeg :thumbsup:

FunFair 3 May 2004 12:56

aiaiai.. heb je het geld zo nodig dat je het echt moet lenen???

WishfulDreaming 3 May 2004 12:57

Geld lenen... naaaaah...

Ik kom met mijn maandelijks inkomen wel toe O-) O-)

Pakspul 3 May 2004 12:59

dus jij ben trots op jezelf dat je geld moet lenen? http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon13.gif

electricity 3 May 2004 13:08

ik ga nu lenen, zodat ik in augustus mijn schoolgeld in een keer kan betalen, want weet niet of ik in de zomer werk heb.
en als ik uit huis ga, dan heb ik 710 euro in de maand :p

en ik hou wel een meeting alsik mn eigen plekkie heb ;)

Pakspul 3 May 2004 13:15

nu maar wachten tot het mis gaat :thumbsup:

Sander 3 May 2004 13:15

Tja, wel makkelijk dat lenen, maar je moet het wel terug gaan betalen later.

BlackTurtle 3 May 2004 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
dus jij ben trots op jezelf dat je geld moet lenen? http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon13.gif

WishfulDreaming 3 May 2004 13:18

Mmmz, ik heb per maand ook een mooi bedragje bij elkaar, hoewel ik nog steeds naar school ga, en enkel in weekend werk.

Daarvan gaat er de helft naar mijn spaarrekening, en de andere helft gebruik ik om dingen te doen.

Dat bedrag dat naar spaarrekening gaat is vast, dus ik heb zowiso later geld om autoverzekering te kopen of andere dingen te betalen.

Beetje fout om nu al te gaan lenen denk ik, voor later een huis te bouwen... oké... maar voor pietluttige uitgaven... naaaaaah... Niets voor mij :)

Als mijn geld op is, is het op, en moet ik maar wachten tot begin volgende maand :p

electricity 3 May 2004 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Tja, wel makkelijk dat lenen, maar je moet het wel terug gaan betalen later.
heb er heus wel goed over nagedacht hoor ;)
na je studie mag je er 15 jaar over doen om het terug te betalen, en ik zal nooit meer dan 7000 euro lenen
en dat is toch te doen in 15 jaar?

en er zit maar 3,3% rente op. ik ga niet zomaar lening afsluiten he ;)

Pakspul 3 May 2004 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door electricity
ik ga niet zomaar lening afsluiten he ;)
hoe mooi het allemaal ook lijkt, lenen is gewoon jammer maar daar kom je vast nog wel achter :)

niemand 3 May 2004 13:58

lenen is naar...

electricity 3 May 2004 13:59

Citaat:

hoe mooi het allemaal ook lijkt, lenen is gewoon jammer maar daar kom je vast nog wel achter :)
ja maar ik heb het nodig. en waarom denk je dat het grootste gedeelte van de studenten leent?

beter nu wat ruimer zitten, en als ik straks geod verdien dat ik het goed terug kan betalen, dan dat ik nu krom moet liggen en niet eens meer een ijsje kan kopen

BlackTurtle 3 May 2004 14:00

Citaat:

ahjoh, doe normaal man.

dr komt een dag dat jij ook moet lenen. of het nou een hypotheek is of geld voor een nieuwe auto. je ontkomt er niet aan.

MarvinV 3 May 2004 14:01

hmmmmm ijsjes :9~

Jochemmm 3 May 2004 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ahjoh, doe normaal man.

dr komt een dag dat jij ook moet lenen. of het nou een hypotheek is of geld voor een nieuwe auto. je ontkomt er niet aan.

Klopt, maarja, m'n studie en een huis zijn eigenlijk de enige 2 dingen waarvoor ik zou willen lenen.
Voor de rest? jammer dan, dan maar even geen extra grote TV of een mooi nieuw truitje :Y)

electricity 3 May 2004 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Klopt, maarja, m'n studie en een huis zijn eigenlijk de enige 2 dingen waarvoor ik zou willen lenen.
Voor de rest? jammer dan, dan maar even geen extra grote TV of een mooi nieuw truitje :Y)

ik leen nu voor mijn studie, en dat ikdalijk op mezelf kan. want met die 200 euro spaargeld kom ik er niet.

BlackTurtle 3 May 2004 14:08

Citaat:

ik leen nu voor mijn studie, en dat ikdalijk op mezelf kan. want met die 200 euro spaargeld kom ik er niet.
wat heb jij al die tijd met je geld gedaan dan?

zuipfestijnen?
prostituees?
drugs?

FunFair 3 May 2004 14:10

als je geen of weinig netto winst hebt, dan stijgt het spaarpotje niet zo snel :p

BlackTurtle 3 May 2004 14:24

jah maar jij bent te lui om te werken dat ligt anders

en als je wil werken is er wel werk hoor. dus dan is er ook een netto inkomen, en kun je dus ook sparen. zie saartje!

electricity 3 May 2004 14:26

nou, heb vanaf februari geen werk meer, en heb mn vaste lasten en mijn spaargeld is er in november al uitgegaan, toen heb ik mijn rijbewijs moeten betalen. en heel veel verjaardagen enzo deze tijd. dus ja :p

BlackTurtle 3 May 2004 14:28

Citaat:

nou, heb vanaf februari geen werk meer, en heb mn vaste lasten en mijn spaargeld is er in november al uitgegaan, toen heb ik mijn rijbewijs moeten betalen. en heel veel verjaardagen enzo deze tijd. dus ja :p
en hoe komt t dat je nog geen nieuw werk weer hebt dan?

electricity 3 May 2004 14:43

Citaat:

en hoe komt t dat je nog geen nieuw werk weer hebt dan?
nou, omdat het de eerste maand niet uitkwam, en ik wilde wekr gaan doen, maar daar willen ze pas mensen vanaf 20. dus moet ik tot het einde van de maand wachten

en dan probeer ik het nog eens (want lijkt me vet werk)
en anders ga ik iets anders zoeken.

BlackTurtle 3 May 2004 14:50

hmm als ik jou was was ik allang naar ander werk op zoek gegaan, dat kun je altijd nog afzeggen als je bij dat andere bedrijf aan het werk kun, nu zit je te wachten....en daar verdien je nix mee:p

electricity 3 May 2004 14:59

ach tis een maandje wachten (en nog 20 dagen ofzo met 60 euro doen :x )

BlackTurtle 3 May 2004 15:00

Citaat:

ach tis een maandje wachten (en nog 20 dagen ofzo met 60 euro doen :x )
veel plezier achter de pc dus.:aai:

arme elec:aai:

electricity 3 May 2004 15:00

Citaat:

hmm als ik jou was was ik allang naar ander werk op zoek gegaan,

ja klotp ook wel, maar dit lijkt me nou echt leuk om te doen, en het is goed indeelbaar en kan ok savonds werken, en het is of dit, of een supermarkt. bij de gamma wilde ze mij ook niet hebben..
dus dan wacht ik liever even dan dat ik iets doe wat bagegr bverdoient en bagger omstandigheden zijn

BlackTurtle 3 May 2004 15:03

Citaat:

ja klotp ook wel, maar dit lijkt me nou echt leuk om te doen, en het is goed indeelbaar en kan ok savonds werken, en het is of dit, of een supermarkt. bij de gamma wilde ze mij ook niet hebben..
dus dan wacht ik liever even dan dat ik iets doe wat bagegr bverdoient en bagger omstandigheden zijn

endit is?

electricity 3 May 2004 15:23

Citaat:

endit is?
bij een callcenter waar ik ook savonds kan werken :p

BlackTurtle 3 May 2004 15:36

Citaat:

bij een callcenter waar ik ook savonds kan werken :p
callcenter?

WAT!?

ik vind je nou nog aardig weetje, maar dat moet je niet doen, egt als ik die lui aan de lijn krijg. ik scheld ze verrot, of lul ze tegen de grond waarna ik zeg dat ze nog minder waard zijn dan de stront van mabel.

HET IS ZO IRRITANT ALS JE LEKKER ZIT TE ETEN EN ZON @U$^(*%
BELT.......:@

:aai:

w00t 3 May 2004 15:38

je bent helemaal niet bijna jarig.
ík ben bijna jarig. :{

electricity 3 May 2004 15:40

Citaat:

callcenter?

:@

:aai:

ja dat is toch vet :p
goed voor je zelfvertrouwen enzo :p

electricity 3 May 2004 15:41

ji jookal op 4 mei jarig :p

w00t 3 May 2004 15:43

wie nog meer dan?

BlackTurtle 3 May 2004 16:34

Citaat:

ja dat is toch vet :p
goed voor je zelfvertrouwen enzo :p

zou je denken?

dan zal ik de volgende keer die lui nog harder afzeiken dan dat ik al doe, en dan troost ik mezelf met de gedachte dat het goed is voor hun zelfvertrouwen.:yes:

Jochemmm 3 May 2004 21:57

Citaat:

zou je denken?

dan zal ik de volgende keer die lui nog harder afzeiken dan dat ik al doe, en dan troost ik mezelf met de gedachte dat het goed is voor hun zelfvertrouwen.:yes:

Werken in een callcenter hoeft lang niet altijd te betekenen dat je mensen moet opbellen. Zijn ook zat bedrijven waar je dan de klachten van mensen moet noteren en ze door moet verwijzen. Of bijvoorbeeld een afspraak maken als mensen wat geinstaleerd willen hebben :)

-trixz- 3 May 2004 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Werken in een callcenter hoeft lang niet altijd te betekenen dat je mensen moet opbellen. Zijn ook zat bedrijven waar je dan de klachten van mensen moet noteren en ze door moet verwijzen. Of bijvoorbeeld een afspraak maken als mensen wat geinstaleerd willen hebben :)

zoiets heet tegenwoordig een service desk

:yes: O-)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:22.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.