![]() |
Microfoon
Juist.. ik zat er dus over te denken om een microfoon te kopen voor mijn pc, omdat allemaal mensen zitten te bitchen dat ze mij gitaar willen horen spelen 8)
Dus.. Iemand suggesties wat voor mic ik moet nemen? En zo mogelijk.. Welk programma zodat ik het kan opnemen? (het is dus 100 % voor akoestische gitaar op te nemen) |
kun je dan niet beter je line in van je soundkaart gebruiken ipv een 'microfoon setup' ?
desnoods via versterkertje waar je je acoustische op aan kan sluiten? tenzij je acoustisch gitaar geen externe versterker aankan natuurlijk :p |
Ehm, mijn gitaar heeft geen versterker ingang.. Het is puur akoestisch, niet elektro-akoestisch :)
(over paar maandjes komt de elektrische.. 7snarig, maar laat ik niet offtopic gaan :+) Ik zoek echt voor een microfoon, want een andere manier van opnemen is er niet denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.sonystyle.com/is-bin/INTE...lMics&Dept=acc :) |
ik heb er een van trust , maar die dingen zijn voor gitaar niej echt geweldig. gewoon spraak is al bijna niet te verstaan , maar hij kostte slechts 5 euro.
|
Ik heb er 1 van Logitech gekocht, 40 euro :|
Maar hij doet het super! :love: |
kun je eens een geluidsfragmentje posten?
|
Citaat:
Maar, let niet op mijn gitaarkunsten :+ Ik wou snel ff wat opnemen om te kijken of de mic kwaliteit goed is, en dat is die :) (maar, dan moet ik ff een stukje opnemen wat korter duurt dan 8 seconden, anders istie te groot voor ll.com) :z |
bestel een 0900 nummer en laat mensen betalen om naar jouw gitaar te luisteren
|
Citaat:
Nee, da's zo oneerlijk.. Dan heb ik morgen al het geld van de wereld (letterlijk), en dan krijg je zo'n gedoe he :z |
koop een webcam met mircofoon, 2 vliegen in 1 klap :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.