![]() |
zit ik gister een film te kijken
zitten er opeens twee jongens in een lift met een met onbestemde witte vlekken besmeurde spiegel..
vraagt de een aan de ander: wat zijn dat voor een vlekken? zegt de ander: je moet toch wat te doen hebben als je met de lift naar beneden gaat :| even later komt er ook nog een malloot die de lift steeds open begint te maken.. daar wordt de film pas echt eng :huh: de jongens willen terug naar hun flat maar dan blijken ze ingesloten te zijn door hun beste vriend.. en dan gaan ze maar zingen met gitaar enzo en toen kreeg ik kippevel van lelijkheid.. :+ oftewel goedemorgen :+ |
ja en gister he toen liep ik over straat he
toen zag ik een steen liggen toen lag ie daar gewoon te liggen tussen alle andere stenen en toen iemand over de steen heen liep bleef ie gewoon liggen oftwel goedemorgen :Y) |
ik ging vanochtend zo m'n bed uitstappen...
en toen had ik m'n kleren aan gedaan... deed ik de gordijnen open.... tjah.. en toen dacht ik.. dit klopt niet.. want het was nog superdonker... keek ik op m'n horloge... bleek het kwart voor tien te zijn.... zow... lekker weertje vandaag :huh: welke film was het trouwens? :p |
ik moet zo de stad in om voor mijn broertje cadeautjes te kopen 8|
die film :+ ja weet niet niet op de titel gelet eigenlijk.. maar die gasten waren flink dronken.. enn der was ook iemand die op ko leek, maar de cameraman kreeg hem niet scherp omdat hij te lelijk was :+ volgens mij waren ze naar de coffieshop waarop ze uitzicht hadden geweest.. :+ |
omfg :D
helemaal vergeten :+ :x :x :x :x :x ik vraag me af hoeveel erop staat :x :x :x :x :x |
hey woensdag he was het bevrijdingsdag he
toen heb ik echt maximaal gefeest de hele dag. en toen ik gister dacht brak te zijn was ik ineens weer in tilburg aan het bowlen :yes: wanneer is je broertje jarig |
Citaat:
tis echt te grappig.. ik vroeg me echt af of de andere mensen in de flat wel geslapen hebben die nacht.. ik had het eigenlijk allemaal al een keer gezien.. maar toen lette ik niet op, want was ik ook een brief aan het schrijven,.. gekke mensen daar in H'lo |
was in Enschede :Y)
|
anders ga je even bijdehand lopen doen :|
|
ow die film! hm.. oke... :x :+ wist niet dat die zo spannend was :Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://images.fok.nl/s/emo.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar goed.. vanmiddag voelde ik iets zachts en ondefinieerbaars naast me.. toen ik aan de andere kant het ook voelde bleek het een een kussen zijn.. en toen werd ik wakker
ook goedemorgen :* |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.