![]() |
Fobieen
Heb jij last van een fobie en zoja wat voor een?
Wat kun je er tegen doen denk je? * Uit onderzoek is gebleken dat degenen met een fobie dezelfde symptonen hebben als mensen met een lage bloedsuikerspiegel* |
Ja, ik heb er een voor spinnen.
Geen idee wat er aan te doen valt:? Edit: misschien niet echt een fobie, eerder een erge angst. |
Telt hoogtevrees ook als een "fobie"?
|
Ik flip als het onweert
En ik durf niet zeg maar in zo'n ding als in dolfinairum harderwijk. DAt je omringt bent met glas en een heleboel water en enge vissen enzow... daar krijg je me echt niet in .. |
hou gewoon apen en slangen uit mijn buurt en er is niks aan de hand :p
(maar dat zijn niet echt fobieën) |
Heb arachnafobie ... Ben dus bang van spinnen :(
|
ik ben bang voor wespen
|
Ik weet niet of het echt een fobie is... maar ik ben als de dood voor bruggen... :|
Ik heb sinds ik heel jong ben een droom over een brug en dat die zakt ofzo en dat ik dan dood ga :{ |
Citaat:
|
Citaat:
-edit- en auto rijen, ik zou voor geen goud achter het stuur stappen |
wat is het verschil tussen een fobie en een erge anst?
|
Citaat:
Ernstige angst is nog te onderdrukken. |
Ik heb vliegangst.Heel erg.Ik krijg ook medicijnen zodat ik in het vliegtuig zo suf als een konijn ben....Best lekker.Net alsof je stoned ben:)
|
Ik ben bang van zoveel :)
|
VROEGER had ik waterfobie , zelfs voor regen was ik bang. Elke keer als ik zwemles had werd ik ziek. Door badmeester Ron :+ ben ik erover heen gekomen , maar nog steeds zwem ik niet graag in de zee ( het idee dat ik niet weet wat er onder me is vind ik ook heel eng ) en waterglijbanen enzo vnd ik ook wel eng. Vorig jaar ben ik wezen snorkelen in de Seychellen en dat was echt een overwinning :7
|
Citaat:
|
Citaat:
still love ya! :love: :* |
tandarts fobie
alleen ga ik wel maar ben ik helemaal ziek dan! rossie |
:yes: telt claustrofobie ook mee? Da heb ik namelijk. ik kan gewoon absoluut niet in kleine, donkere ruimtes met meerdere mensen erin.
:notgood: geen idee wat ik eraan kan doen! |
ik had vroeger een fobie voor liften maar dat is nu bijna wel over en ik hou niet van pikkedonkere kamers
|
Ik heb geen echte fobie, maar ik heb wel echt een extreme afkeer van melk :| ... Plus een paar dingen die ik daarmee associeer, zoals klontjes in vla (of bedorven yoghurt) & pudding.
Daar krijg ik echt letterlijk enorme rillingen van en kokhalsneigingen. De laatste keer dat ik melk heb geproefd ging ik echt kotsen. (En dat komt zeer waarschijnlijk omdat ik mezelf in al die jaren heb aangepraat hoe ranzig het is 8) ) Ik weiger dus ook echt om het laatste beetje vla uit een pak te knijpen *brrrr :kots: * |
Citaat:
:+ |
ik heb een schoolofobie
en een leerkrachtenvrees |
Of het een fobie is of niet weet ik niet, maar ik ben echt heel erg bang voor vuur. Van een aansteker kan ik helemaal gaan hyperfentileren :$ ... Beetje erg schaamtelijk, ik weet het...
|
Citaat:
Heb geen fobieen geloof ik. |
Ik heb last van claustrofobie maar dat is al veel verminderd
ik haat dus ook liften... en ik ben bang van clowns en zo'n poppen in pretparken enzo:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben gefascineerd door alles wat met vuur te maken heeft |
oh ja ik heb ook hoogtevrees :o
|
Citaat:
|
als ik dat van bruggi lees heb ik ook wel iets.
en dat is met brood... donker brood of ander brood waarin de granen nog niet vermalen zijn...al die vieze zemelen.. ook kokhals neigingen...bah :/ |
mietjes ;)
En als iets pas een fobie is als het echt je leven beheerst heb ik nog geen fobie ontdekt bij mezelf. Bang wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.