![]() |
mmmmm Bob
lalallaa
wat hebbe jullie geplanned voor deze week (sorry voor deze nutteloze zin, maar mag geen een-zins topics meer openen) |
Slapen, gamen, msn, forum, gitaar, en vanaf donderdag school, hmm.. gitaar, muziek, gamen, slapen
(willekeurige volgorde) |
ik moet hierbij aan hanson denken 8)
|
deze week?
GALA en laatse school dag... helaas niet voor mij:( [Edit] gala trouwens wel:p en volgend jaar nog es:+ |
school, autorijles, pianoles, neuken, winkelen en ook beetje compjoeteren
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
|
Citaat:
zoiets :+ ? |
had dat nummer ook aanstaan toen ik topic- inspiratie nodig had :Y)
|
Citaat:
oke mijn weekplanning: morgen: school, halve kilometer zwemmen voor gym (:[), gitaarles woensdag: school, oefenen met mn bandje donderdag: school, lekker vroeg uit :yes: , saxofoonles vrijdag: school, zangles (damn ik zit deze week ECHT de hele week in de muziekschool..sigh..) zaterdag: werken van half 8 tot 5, savonds relaxen zondag: leuke dingen doen met mn vriendje want dan hebben we een jaar wat saampjes :love: |
Citaat:
Die drie langharige jongens 8-) Een vriendin van me was er fan van :d |
geen ruk atm :+
morgenavond dronken worden van whiskey denk ik, die avond er op van de wijn en verder gaat mijn planning niet :+ :D |
jaaah zie je jullie kennen het wel 8-)
ik vond dat toen ook cool :Y) , ik heb de single haha :loser: |
Ik ken Hanson ook!!
|
Citaat:
8-) |
euhmz...
Schooltje, woensdag schooltje, donderdag of werken of gitaarlesje, vrijdag even schooltje en daarna hele dag bruiloft :) Oh ja, en ik ken Hanson ook ;) |
morgen: dineren met een goede vriendin..
de rest van de week: ff naar de decaan en dan familie-weekend :Y) |
morgen: leren, zangles, softbal
woensdag: vriendjedag donderdag: leren, 's avonds vriendje (dan hebben we 11 maanden) vrijdag leren en 's avonds biertjes drinken zaterdag: oefenen met band 's avonds optreden zondag: softbalwedstrijd |
ik heb echt lang gedahct dat het 3 dames waren :D
vet numme btw 8-) |
Citaat:
en eh ik wor vandaag nog geïnterviewd en ik moet iets meenemen voor op de foto wat mij kenmerkt... H E L P ! en eh morgen school en uit eten met die papa *) donderdag en vrijdag stage donderdag nog rijles vrijdagavond een of andere drum en bass avond in hedon 8-) zaterdag koken voor martijn :p zondag eten bij opa en omaaa |
Citaat:
|
Citaat:
|
bob?
|
geen id
doe ik niet aan... daar word ik depressief van |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.