![]() |
College-pak...
... het mijne bestaat uit :
Een washandje De nieuwe Fancy van deze maand Tampons Pay&Go-bon voor 50 smsjes Een ding voor aan de deur te hangen met "dont disturb" Gel Cornflakes Een make-up spiegeltje Een koek :D |
what the hell is een college-pak :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook nog een nagelvijl !!!!
*leest fancy onder boekhouden* :Y) |
Citaat:
maarm, erg handig, kom je de rest van het jaar wel mee door? :p |
omg..en daar betalen jullie belasting voor
:no: |
Citaat:
Die cornflakes gaan vanmiddag al opgegeten worden :9~ I :love: CRUNCH :9~ En de fancy is ook vandaag nog helemaal uitgelezen. Hopelijk heeft mijn zusje iets anders :p Verder zijn de jongens van ons klas ontgoochelt omdat ze geen maandverband/tampax gekregen hebben :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schiet hem gewoon door z'n kop. Dan betaal ik de kogel wel :Y) |
Citaat:
Wij betalen het proces én de advocaten waar ze recht op hebben... ... wat hou ik toch van belgie :love: *dan toch liever cornflakes* :9~ :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben ze op vorige school eens uitgelegt... Alhoewel... Naaaaaaah.... :+ Dat het komt van waar het wil... Ik ben blij met mijn cornflakes :Y) *valt het op?* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze de wegen in Belgie eens gaan verbeteren ipv deze onzin..
Wat een land zeg.. :no: |
Citaat:
Maarre, doen die Belgen het qua collegepakken toch iets beter dan hier in Nederland. Ik kreeg van de HvA een tasje met diverse folders over de HvA, een stressballetje, een kaartje van Amsterdam en een markeerstift... 8| |
nee nederland is goed he :D :thumbsup:
|
Ok,dat krijgen wij pas op de hogeschool/unief... Best nutteloos zo :p
|
Citaat:
t zit wel lekker trouwens :+ |
ik wil ook zon payengo kaard maar wij krijgen dat niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hebben? :D |
Citaat:
Ik heb daardoor nog altijd vieze ice tea green & primus bier staan van in het begin van het jaar :Y) |
Citaat:
Hoewel... wij hebben tenminste nog de OV-jaarkaart, en ik kan mij niet zoiets dergelijks herinneren wat Belgische studenten hebben (correct me if I'm wrong :o ). Aan elk nadeel kleeft dus een voordeel. 8-) |
Geen condooms ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.