![]() |
memmory stick
Waar kan ik die het beste kopen?
Hebben ze m trouwens ook bij de dixons?:) |
dit is beter af in C&I
|
euhm...
a) daar waar die goedkoop is... :z b) daar waar die er mooi uit ziet :p |
Memory stick voor:
Computer Xbox PS2 GameCube Camera USB stick mogen onze kinderen later altijd duidelijk zijn dan zou deze wereld vaker begrijpbaar zijn...... :yes: |
ligt eraan wat je bedoelde met beste.
beste in prijs in kwaliteit in uiterlijk |
Ik bedoel usb,
en ik bedoel de kwaliteit, geheugen etc. voor natuurlijk zo weinig mogelijk geld:) |
Citaat:
wat wil je er mee? |
kwaliteit van usb sticks maakt weinig uit...
als je naar een beetje grote winkel gaat krijg je zowiezo geen merken die binnen een paar dagen kapot zijn dusz :p ga gewoon ff kijken bij mycom / mediamarkt / locale pc boer / elektronica winkel.. en dan ff kijken hoe duur ze zijn :) wel opletten hoeveel mb's ze zijn :Y) |
www.vergelijk.nl , heb je altijd de goekdoopste.
|
Citaat:
Website, stageverslag, foto's etc:) Maar ik heb nu in het bezit van 128 mb voor 50 euro ongeveer *) |
dan is 128 mb wel genoeg jah.
ik had er 1 van 64 maar ben ik verloren :( stonden me belangrijke besranden op. maarja kan ookw el zonder, maar die shit is vet handig!! misschien krijg ik dat ding vanme pa van 256 mb (heeft ie gekregen op een conferentie) |
Citaat:
Die dingen zijn echt heel klein en het zou me ook niks verbazen dat ik m volgende week al kwijt ben, IDEE, ik doe m aan een keycord.:) 256 mb is vet! Super handig! Bij die van mij zit er ook nog een rubberen randje om zodat als ie valt niet kapot gaat! :thumbsup: |
Citaat:
ga me pa maar een lief aan kijken binnen kort of die stick van hem ff te rausen 8-) |
mijne is 256mb (apacer) , zit standaard al keycord bij..
en is ook mp3 speler ;-) 89.- 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
:huh: :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.