![]() |
Je lief verleiden
Het is weer zover, je bent een hele avond lekker saampjes. :thumbsup: :yes:
Hoe zorg jij ervoor dat jullie een geslaagde avond hebben? :p |
Cola + een grote zak wiet :7
Dan heb ik wel een geslaagde avond :) |
Citaat:
coke en een fles whiskey :7 |
Filmpje huren, lekker koken voor je lief, kaarsjes
eigenlijk heb ik altijd een geslaagde avond als ik met mijn vriend ben, daar heb ik niets speciaals voor nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
een geslaagde avond is het pas als je echt kunt genieten van elkaar (waarmee ik niet enkel de seks bedoel ;)) |
Re: Je lief verleiden
Citaat:
Ik ben zelf geen romanticus dus kaarsen vind ik echt overdone als mn vriend dat zou doen :| ik steek kaarsen aan als ik alleen ben en dan ga ik naar zo'n flakkerend vlammetje kijken onder het genot van een sigaretje, daar geniet ik van :Y) maar niet het clichebeeld van een romantisch etentje :{ Als mijn vriend een avondje bij mij is zorg ik dat ik een lekker vleesje voor hem heb, omdat ik weet dat ie dat lekker vind, en dan kook ik en dekt hij de tafel, en dan gaan we lekker samen van ons dineetje genieten :Y) en hoe ik em dan savonds verleid, of hij mij, is meer met strelingen en gewoon elkaar een beetje winnen, elke keer. Aandacht geven voor elkaars bezigheden en die bespreken doet ook al wonderen overigens. ALs ik bij hem ben eet ik meestal wat de pot schaft (moeders kookt, terwijl ik alleen woon) maar als hij kookt omdat zn ouders er niet zijn, vraagt ie ook altijd wat ik wil en kruidt ie et eten wat minder :+ en dan gaan we daarna tv of filmkijken of we gaan uit in Utrecht :) |
ik heb ook niet iets speciaals nodig om een leuk avond met mijn vriend te hebben :) hij is genoeg.. :) En bij een geslaagde avond hoort idd niet alleen harde seks :p knuffelen, lieve dingen doen/zeggen, lol hebben om vanalles en nogwat... en extra speciaal maken kun je 't door een klein kadootje, nieuw ondergoed, kaarsjes, massageolie (is trouwens errug :9 ) nouja, vanalles dus :)
|
Re: Je lief verleiden
Citaat:
dit doen we 1 keer in de zoveel tijd nie altijd hoor *) groetjessss :wave: :wave: |
Re: Re: Je lief verleiden
Citaat:
|
Re: Re: Re: Je lief verleiden
Citaat:
Kaarjes aan, gedempt licht, zwoele jazz muziek, lekker glas wijn, komt u maar :9 |
Citaat:
Door telkens weer op zo'n manier te reageren is het niet gek dat mensen weggaan.. :{ Jammerlijk ook dat je als forumbaas alleen zo'n katterige opmerking kan maken en niet ontopic kan gaan. ... Hoe wij een geslaagde avond hebben? Voor elkaar koken doen we eigenlijk zelden tot nooit. :$ Een avond naar een theater, daarna eventueel nog ergens iets drinken (of eten :+ ) en dan naar huis, eventueel nog een filmpje kijken en dan sex natuurlijk. 8-) |
Citaat:
en zoals tyskie al zei: laat haar gewoon lekker zak wiet klinkt wel verleidelijk8) maar ik ga toch voor een avondje film etc. zonder drank en wiet :thumbsup: |
Re: Re: Re: Re: Je lief verleiden
Citaat:
En ik reageer toch niet telkens zo? |
Ik heb eigenlijk altijd wel een geslaagde avond als mijn vriendje er is. En dat alleen dankzij het feit dat hij er is...
En natuurlijk het feit dat hij vreselijk goed is in massages :$ Maarja, eerst een filmpje kijken en dan in elkaars armen in slaap vallen blijf heeeeel leuk :9~ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:01. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.