![]() |
sex zonder condoom
heel leuk en aardig, maar tword wel een zooi in je bed!! Heeft iemand een tip om die nattigheid uit mijn lakens te houden??
|
handdoek ofzo
en je gf moet een tampon induwen.. probleem opgelost :Y) |
dat laatste had ik ook voorgesteld :Y)
idd handdoek is wel makkelijk ja.. blijft het iig uit mijn bed :* misschien nog meer tips? |
niet klaarkomen ;)
|
NEEN, das een kut (:D) gevoel!! loop je heel de dag met een geladen gevoel ;)
|
:yes: :yes:
|
ik stoor me er niet aan dat het bed dan vies is hoor en als het echt erg is dan haal je er toch even een doekje over.
trouwens dat met die tampon in lijkt me echt helemaal niks! |
Lekker fris idd om in te slapen. :wave:
Als ik weet dat mn vriendin langskomt gooi ik er een nieuw onderlaken op. Even schoonvegen met een natte doek en netjes opvouwen en in je eigen klerenkast leggen. Daarna weer andere onderlaken erop en gewoon slapen. Komt je vriendin (of vriend) de volgende keer weer langs gooi je gewoon het andere laken erop en klaar! Tevens weet je toch ook wel hoe het korte programma van de wasmachine werkt? :aai: |
Dat is 1 van de redenen waarom ik het veilig doe :+
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het ook niet!!, ik heb er een keer een vervelend ongeluk mee gehad. na de sex was ik hem kwijt! Over wakker worden in de plak van je vriend, zodra je klaar ben met de sex span je je onderbuikspieren en druk je alle plak zo op de handoek, nergens verder last van ;) groetjes!! |
Citaat:
|
Seks en tampon tegelijk? Of bedoel je achteraf?
Volgens mij volg ik niet :+ In ieder geval... Handdoek dan maar lijkt mij ? :) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik weet idd niet hoe het korte was programma werkt :D
En saar, tampon in tijdens de sex lijkt me geen aanrader... |
handdoekje, en een inlegkruisje in je onderbroek als je gaat slapen. Ik ga echt geen tampon indoen als ik net ge:x ben, dat doet pijn :(
hou soms ook een handdoekje erbij snachts maar tot op heden nie echt succes... inlegkruisje is handigst voor mij |
Citaat:
maar ehm verder.. zorg iig dat je zakdoekjes/rol toiletpapier/handdoek bij de hand heb.. en als tampon geen optie is op z'n minst weer een slipje aan want mijn ervaring is dat het er anders allemaal uitlekt en de binnenkant van mn bovenbenen aan elkaar plakt :p |
ik zeg: wcpapier
|
geen probleem toch?
je vriendin kan het inslikken, of je kan gewoon in haar klaarkomen, dan moet zij gewoon even naar het toilet gaan om het eruit te laten lopen en 1,5 dag later is ze er helemaal vanaf :+ en idd, leg gewoon wat tissues naast je neer ofzo, ook probleem opgelost |
en hoezo dr uitlopen??
ja als je vriendje klaarkomt en er komen liters uit kan ik me dat wel voorstellen :p maar als je gewoon gaat plassen dr na, en gewoon eventjes rechtop blijft zitten dan loopt het er zo weer uit hoor. (en weten hoe je je vagina spieren aan moet spannen als je het naar buiten wilt hebben) tis wel beetje plakkerig, maar daar heb je tissues voor, voor als je het voelt lopen dat je het af kan doen. [edit] en met die tampon slaat nergens op :p die zuigt vocht op, dus dan heb je allemaal van dat gestolde spul in je vagina, en lijkt me ook niet fris :p |
tissues zijn volgens mij nog altijd 't handigste... gewoon alles even afdoen naderhand, en er is niets aan de hand :) en zoals elec zegt, als meisje ga je gewoon even naar de wc, en klaar is kees :+
|
lekker ongezellig hoor.. na het sexen naar de wc gaan..
als je toch van plan bent om te slapen is het , het mooiste om daarna gewoon in elkaars armen in slaap te vallen... , zoiets moois ga je toch niet onderbreken met een sanitair bezoek..? (althans...dat is mijn mening :+ ) |
Doe gewoon een oud kleed onder je als je gaat sexen die al je 'uitwerpselen' opneemt?
|
Citaat:
zelfde verhaal met ff plassen voor t slapen gaan... je wil liever gelijk knus bij elkaar gaan liggen maar dat kan daarna ook nog wel. Althans das mijn mening natuurlijk :Y) |
Damn,waar maken jullie een probleem van? Neem gewoon een wc-rol,vang het op, en klaar...
Dex: Het is echt wel noodzakelijk om na de sex naar 't wc te gaan... |
Citaat:
Ontopic: handdoek werkt perfect hier. |
Citaat:
en met tampon; het houdt de boel iig tegen en als de tampon er dan uitgaat, gaat wel alles mooi mee :Y) en eh dex wat je zegt slaat idd nergens op :+ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
We gaan gewoon aan de andere kant van het bed dicht bij elkaar liggen , vallen rustig in slaap en veranderen het laken de dag erna wel:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pak je onderbroek die je dan vervolgens de was in pleurt
die tampon is ook wel goeie, en hoe zou je daar een blaas intsteking van moeten krijgen? |
sowieso na sex is het verstandig om te gaan plassen zeg maar, opdat je anders nog bacterien 'in je ' hebt die evt er voor zouden kunnen zorgen dat je blaas ontsteking hebt.
en bezwaar van een tampon in met kleefspul...ach...als je snachts een tampon in hebt bij de menstruatie is het ook niet fris zullen we maar zeggen :p |
Citaat:
|
Citaat:
verder sluit ik me gewoon verder aan bij jou, niet te moeilijk doen..lekker in elkaars armen in slaap vallen, en de rest komt de ochtend erna allemaal wel :p |
Citaat:
|
Duh. Tuurlijk. Maar als je nu eens 's middags zin hebt ga je niet in slaap vallen ofzo. Dan is het wel zo handig om het te verschonen voordat mams het per ongeluk verschoont en die plakzooi ineens voelt. 8)
|
Citaat:
|
handdoek of tissues :p
|
en dat is dus waarom ik altijd een doos zakdoeken naast mijn bed heb staan. Papier er tegen aan en string terug aan :Y)
Wel irritant als die doos naast je bed staat als je ergens anders bent beland 8| Tampon >> doe ik enkel als ik m'n menstruaties heb (ja, ik heb ook sex dan) maar vind ik nu niet echt de ideale oplossing voor altijd.. Wc >>> is niet noodzakelijk om altijd na de sex naar wc te gaan ;) moet ik toch niet doen, en is idd terug half aankleden, heel de gang doorlopen, .... te veel werk dus. |
Citaat:
|
Citaat:
mss moet je hem gewoon opgeilen tot hij toch wilt :Y) Maar ik denk dat die van mij vooral overtuigd is geweest door vrienden die hadden gezegd dat je gewoon niet mag denken aan het bloedgedeelte ;) en zoveel bloed komt er daar ook niet bij de pas, dan maar eens geen uur lang sex é. |
Citaat:
Maar hij heeft walgelijke ideeën over de hoeveelheid bloed en die toestanden, hij denkt dattie praktisch helemaal onder het bloed zal zitten denk ik :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was niet zo :( *ontgoocheld* :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.