![]() |
voor de jongens: borsten of billen?
wat krijgt de meeste aandacht van jullie?
|
Billen :9
|
billen :9~
|
ogen....
|
billen, dan ogen, dan de rest :)
|
Citaat:
Anders zou ik zijn gegaan voor een lief koppie :love: |
Citaat:
ik ga anders voor mooie ogen |
ik heb 2 handen, 1 voor de bil, en 1 voor de borst... :p
|
willen denk ik ook
(ja ben wel geen man, maar wil toch mijn mening geven) |
Citaat:
|
Citaat:
right........ volgens mij kijken wij vrouwen daar niet zo snel naar |
Citaat:
billen bedoel ik ja :p :+ |
Citaat:
ontopic:voor zover ik weet kijken de meeste jongens toch echt wel eerder naar de borsten |
Citaat:
|
billen for sure:yes:
|
Een onmogelijke keuze eigenlijk :+ maar als het moet dan kies ik toch voor het kontje. :love:
|
een ex vertelde mij eens dat ie verliefd was op mijn billen :$
mijn vriend kijkt ook graag naar mijn achterwerk als ik de VIER trappen naar mijn kamer op loop :+ malloot, daar tilt ie zelfs mn jas voor op hahahha :d maar over mn borsten heb ik ook niet te klagen. Alleen mn buik :| maar ik hoor van weinig jongens dat ze specifiek op een plat buikje vallen :p |
Citaat:
|
billen
|
ik merk toch vaak dat als je met een jongen praat die je verder niet echt kent ofzo, zn ogen wel afdwalen naar beneden, naar de borsten dus... Maar dat zullen dan wel apparte jongens zijn ofzo?
|
Citaat:
:$ dat gaat perongeluk :) |
ik heb zo'n afwijking dat ik altijd nog even achterom kijkt..
kontje dus.. |
als ik aan het checken ben is inderdaag een vast schema wat ik af ga (onbewust, werd me namelijk verteld :p) Borsten, kont, hoofd, lichaam.
Maar de vraag was borsten of billen..... : als ik me meer met iemand ga bezig houden is het uiteraard billen :z *zwijmel* borsten zijn voor mij niet belangrijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik ga dus voor de billen ... borsten vind ik niet zo heel belangrijk, zolang er maar iets te zien is.
kontje, hoofd/gezicht en benen vind ik veel belangrijker |
Mijn vriend is verliefd op mijn kont, zelf zou ik als jongen voor borsten gaan, want ik heb een J- Lo- kont 8|
|
Billen !! :yes: :d :thumbsup:
|
Citaat:
wellicht moet de rest van je lichaam iets aan de verhoudingen doen dan klopt het misschien meer... |
billen met een heupslip eromheen. :love:
|
Citaat:
cheil! <3 |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb echt een uitstekende ronde kont,een echte J-Lo-kont |
Billen!!:d
|
teh b00ty! :love:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En liever niet Monolo :p |
Citaat:
|
als ik tussen de billen of borsten mocht kiezen, kies ik voor de billen ..:) lekker knijpe :)
|
omg.. spekbilletjes.. :9:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan moeilijk naar je kont kijken als hij voor je staat... :? |
Haha T liefst natuurlijk een combo, maar daar heb je nie
veel aan he. Dus as ik moest kiezen dan eerst Mooi gezicht, Borsten, Billen, Benen Ahhh:z :Z |
Billen dus :d
|
lalala gezichtje :)
|
Citaat:
Vréselijk irritant, maar hun reactie is best wel grappig als ze merken dat je het door hebt. 'k Snap niet wat er zo mooi kan zijn aan de billen, maar jullie jongens zullen het wel weten zeker!?! (Moet dus dringend afvallen.) |
(Moet dus dringend afvallen.) [/b][/QUOTE]
:{ |
allebei :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.