Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Dan vraag je je toch af?>>> (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46477)

Marijk. 17 May 2004 15:56

Dan vraag je je toch af?>>>

Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.

niemand 17 May 2004 15:57

kunnen mijn ouders niet zijn... :huh:

Sanne 17 May 2004 16:05

Dan ben je wel van de wereld hoor :?

PFP 17 May 2004 16:23

dan gaan ze in bed liggen en dan?.....

dext0r 17 May 2004 16:35

volgns mij is dit echt broodje aap...

Stapper 17 May 2004 16:44

lollig, maar zoals dex al zei, broodje aap, je krijgt bij bio gewoon voortplanting en ouders zullen ook wel eens iets hebben gezegd

Kampie 17 May 2004 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
lollig, maar zoals dex al zei, broodje aap, je krijgt bij bio gewoon voortplanting en ouders zullen ook wel eens iets hebben gezegd
Gaat om mensen in een streng gelovige buurt. Dus die krijgen dat misschien niet..

Het zou best kunnen hoor dit..

Impressions 17 May 2004 16:59

ZEE GERMANS! :Y)

WishfulDreaming 17 May 2004 17:00

Volgens mij bestaan er wel marginale mensen op deze wereld. Zou wel kunnen ;p

dext0r 17 May 2004 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Gaat om mensen in een streng gelovige buurt. Dus die krijgen dat misschien niet..

zelfs in de bijbel staat sexuele voorlichting? niet iedereen wordt zoals maria onbevlekt ontvangen hoor :+

electricity 17 May 2004 18:23

OMG!!
hahahah

lieve colafles 17 May 2004 18:29

als je leert: geen seks voor het huwelijk.. dan moet je toch nieuwsgierig worden naar wat seks dan inhoud :?

Kampie 17 May 2004 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
zelfs in de bijbel staat sexuele voorlichting? niet iedereen wordt zoals maria onbevlekt ontvangen hoor :+
:huh:

Plankje 17 May 2004 18:59

jah ik had t ook al gelezen op fok... hoe achterlijk kun je zijn :o

Tom1985 17 May 2004 19:06

|:( Hoe dom kan je zijn ?

lieve colafles 17 May 2004 19:14

Citaat:

het schijnt zo te zijn dat in zeer gelovige kringen mensen wordt wijsgemaakt dat het ziek vies en slecht is en dat god je zal straffen als je seks hebt.. dus dan snap ik het wel.. en dan nog wat verdraaiingen van de media.. en dan snap ik het helemaal

dupke 17 May 2004 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie

zelfs op onze R-K school krijgen we voorlichting:+ uit welk tijdperk komen die mensen?:p

dext0r 17 May 2004 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dupke
zelfs op onze R-K school krijgen we voorlichting:+ uit welk tijdperk komen die mensen?:p
amish
:+

Little Angel 17 May 2004 20:22

Citaat:

amish
:+

Don't mess with amisch
8|

Wazig man, dat mensen dat niet weten hoe dat moet :d

Impressions 17 May 2004 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
Don't mess with amisch
8|

Wazig man, dat mensen dat niet weten hoe dat moet :d

Tja, het blijven duitsers he? :Y)

Steady 18 May 2004 09:37

die kezen er nu luchtig op los dus..

Berend 18 May 2004 09:39

Geloof er niks van.

Maar tis wel leuk gevonden.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.