Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Hoe kan bluewolf in staff komen (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=46481)

PFP 17 May 2004 16:44

Hoe kan bluewolf in staff komen

1 Bijlage(en)
Ik keek net bij "wie is online" en daar zag ik saartje in een thread kijken met de naam "niemand", toen ik daar op klikte kreeg ik dit:
Citaat:

vBulletin Message
Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan komen door een van de volgende redenen:
Je hebt geen toestemming om deze pagina te benaderen. Probeer je wellicht iemand anders zijn reactie aan te passen of de administratieve functies te benaderen? Controleer of je de rechten hebt om deze actie door te voeren in de Forum Rules.
Als je probeert te reageren, de beheerder zou je account uitgeschakeld kunnen hebben, of het wacht nog reeds op activering
Gebruikersnaam: PFP [uitloggen]

Dus nam ik aan dat het op staff was, het gebeurt weleens dat je dan die threads kan zien.

Ik keek echter even omhoog in dat lijstje en ik zie bluewolf daar ook gewoon kijken. Dus vraag ik me af kan bluewolf nog steeds op staff? ook al is hij nu een gewone user..

niemand 17 May 2004 16:47

thread over mij in staff 8|

Raspberry 17 May 2004 16:51

misschien heeft hij dan ook die link ingeklikt bij who's online, want als je zo een 'verboden' link aanklikt, staat er wel gewoon dat jij dat topic bekijkt.
Terwijl je het dus niet kan lezen.

ofzo

Kampie 17 May 2004 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
thread over mij in staff 8|
Over iedere vaste user is in Staff een topic waar alles in staat en in besproken wordt.. (liefdesleven enz.)

En over de vraag van PFP zal een beheerder met uitsluitsel moeten komen.

niemand 17 May 2004 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raspberry
misschien heeft hij dan ook die link ingeklikt bij who's online, want als je zo een 'verboden' link aanklikt, staat er wel gewoon dat jij dat topic bekijkt.
Terwijl je het dus niet kan lezen.

ofzo

dan heeft ie wel verrekte lang nodig gehad omdat dat stukje verboden toegang te snappen

Raspberry 17 May 2004 16:57

Citaat:

dan heeft ie wel verrekte lang nodig gehad omdat dat stukje verboden toegang te snappen
't is een belg.

nee, misschien liep ie weg van zijn pc.:Y)

Kampie 17 May 2004 16:57

Citaat:

Als hij na dat topic zijn browser heeft afgesloten blijft het er nog een kwartier staan hoor..

niemand 17 May 2004 16:57

aha

Larsjuh 17 May 2004 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Over iedere vaste user is in Staff een topic waar alles in staat en in besproken wordt.. (liefdesleven enz.)
Elk mens heeft recht om te weten wat er over hem/haar geschreven/gesproken word. Dus kom maar met die info over mij
:7

Impressions 17 May 2004 17:12

Citaat:

Dus.. Jullie hebben een topic over ons?

En daarin zitten jullie te praten over ons liefdesleven?

Wat moet ik me daarbij voorstellen.. Behalve een stel roddelaars (wat het vast niet zal zijn)

niemand 17 May 2004 17:14

mijn topic zal wel veel pagina's tellen :7

chica 17 May 2004 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Dus.. Jullie hebben een topic over ons?

En daarin zitten jullie te praten over ons liefdesleven?

Wat moet ik me daarbij voorstellen.. Behalve een stel roddelaars (wat het vast niet zal zijn)

:d Volgens mij was dat niet serieus bedoeld hoor!:d

Toch?:+

BlueWolf 17 May 2004 17:15

Voor elke user die een waarschuwing krijgt wordt een topic geopend waarin men de waarschuwingen zet van die persoon, dan kan men op elk moment zien aan de hoeveelste waarschuwing die persoon zit en hoe zwaar de vorige waarschuwingen waren :+

electricity 17 May 2004 17:15

ach ik heb ook een hele geschiedenis daar staan vast :p

niemand 17 May 2004 17:16

maar je kunt der nog steeds op kijke :huh: waarom?

electricity 17 May 2004 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
Voor elke user die een waarschuwing krijgt wordt een topic geopend waarin men de waarschuwingen zet van die persoon, dan kan men op elk moment zien aan de hoeveelste waarschuwing die persoon zit en hoe zwaar de vorige waarschuwingen waren :+
mits iedereen ze dan plaatst en niet vergeet "onjuist" gedag erneer te zetten :yes:
want als iemand 5x wat fout doet en het wordt maar 1x gemeld krijgt ie vast geen ow :p

Plankje 17 May 2004 17:41

okay nou ben ik dus wel benieuwd wat er allemaal over mij in de staff staat O-)

WishfulDreaming 17 May 2004 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door electricity
mits iedereen ze dan plaatst en niet vergeet "onjuist" gedag erneer te zetten :yes:
want als iemand 5x wat fout doet en het wordt maar 1x gemeld krijgt ie vast geen ow :p

Enkel een kopie van de verzonden OW's worden daar bijgehouden.

IK denk dat ieder van ons wel weet hoeveel OW's er al gegeven zijn aan je ;p

Stapper 17 May 2004 17:57

Citaat:

mag ik dan toegang tot mijn eigen thread, wil eens kijken hoeveel foute dingen jullie over mij zeggen

PFP 17 May 2004 17:58

erg raar

Kampie 17 May 2004 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Enkel een kopie van de verzonden OW's worden daar bijgehouden.

IK denk dat ieder van ons wel weet hoeveel OW's er al gegeven zijn aan je ;p

ssssst... verpest het nu niet.. :(

Kampie 17 May 2004 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
mag ik dan toegang tot mijn eigen thread, wil eens kijken hoeveel foute dingen jullie over mij zeggen
Ze staan niet voor niets in Staff..

Maar PFP is je vraag nu beantwoord?

WishfulDreaming 17 May 2004 17:59

Simpel...

Als hij mijn link zag, en mijn link wou volgen :)

Als jij mijn link ziet als ik op staff zit, en jij daarop klikt bij Who's online, dan kan jij dat topic zogzegd 'ook zien' :)

Daar houd Who's Online geen rekening mee :)

PFP 17 May 2004 17:59

Citaat:

Ze staan niet voor niets in Staff..

Maar PFP is je vraag nu beantwoord?

nee, waarom mag hij daarin kijken

dext0r 17 May 2004 17:59

Citaat:

En over de vraag van PFP zal een beheerder met uitsluitsel moeten komen.
bluewolf heeft geen toegang tot staff.

Kampie 17 May 2004 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
nee, waarom mag hij daarin kijken
Dat is verteld, hij is waarschijnlijk blijven hangen in dat topic op het moment hij erachter kwam dat hij hem niet kon zien..

PFP 17 May 2004 18:07

Citaat:

Dat is verteld, hij is waarschijnlijk blijven hangen in dat topic op het moment hij erachter kwam dat hij hem niet kon zien..
ok bedankt!

Tyskie 17 May 2004 18:34

Volgens mij klopt dat niet... Als een thread is staff staat kun je daar niet inkomen, dan krijg je die foutmelding...
Maar volgens mij komt dan ook niet in Who's online te staan dat je die thread aan het bekijken bent...

Is het niet een thread die op een openbaar forum stond en is verplaatst naar een private topic of is verwijderd en waar BW al eerder aan het gluren was, want dan blijft het dus idd staan...

Overigens kan ik ook nog steeds met mijn account in staff.. geleerd van youssef. Tof is dat. :thumbsup:

Kampie 17 May 2004 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Volgens mij klopt dat niet... Als een thread is staff staat kun je daar niet inkomen, dan krijg je die foutmelding...
Maar volgens mij komt dan ook niet in Who's online te staan dat je die thread aan het bekijken bent...

Is het niet een thread die op een openbaar forum stond en is verplaatst naar een private topic of is verwijderd en waar BW al eerder aan het gluren was, want dan blijft het dus idd staan...

Overigens kan ik ook nog steeds met mijn account in staff.. geleerd van youssef. Tof is dat. :thumbsup:

Tyskie je lult uit je nek..

Overigens bedenk ik mij nu iets.. als je een topic bekijkt in een prive forum dan kan niemand verder de titel zien behalve de mensen die er ook in kunnen..

Tyskie 17 May 2004 18:47

Citaat:

Tyskie je lult uit je nek..

Overigens bedenk ik mij nu iets.. als je een topic bekijkt in een prive forum dan kan niemand verder de titel zien behalve de mensen die er ook in kunnen..

dan is mijn eerste stuk iig geen gelul... want het kan dus geen topic uit staff zijn, waar naar toe is gelinkt. :+

Kampie 17 May 2004 19:01

Citaat:

dan is mijn eerste stuk iig geen gelul... want het kan dus geen topic uit staff zijn, waar naar toe is gelinkt. :+
Laten we het op een niet oplosbaar bugje houden die snel verholpen wordt ;)

Tyskie 17 May 2004 19:01

Nouja..
als er een topic uit ADB is verwijderd of verplaatst naar Staff is het ook opgelost hoor. :z

BlueWolf 17 May 2004 21:01

8)

bartje518 17 May 2004 22:23

Als ik een willekeurig persoon in mijn MSN-lijst een link uit het mannenforum geef, en die persoon kan er niet in, maar klikt er toch op; dan staat bij Who's online dat die persoon in het mannenforum zit (de titel van die thread staat er dan). Echter hij/zij kan niet echt in dat topic kijken, dan krijgt die persoon gewoon de melding dat hij geen toegang heeft..

DarkAngel 17 May 2004 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als ik een willekeurig persoon in mijn MSN-lijst een link uit het mannenforum geef, en die persoon kan er niet in, maar klikt er toch op; dan staat bij Who's online dat die persoon in het mannenforum zit (de titel van die thread staat er dan). Echter hij/zij kan niet echt in dat topic kijken, dan krijgt die persoon gewoon de melding dat hij geen toegang heeft..
Echter zullen alleen de mannen die toegang hebben tot het Mannenforum dit zien. Privé fora blijven privé fora. Mensen die geen toegang hebben tot deze fora zullen te zien krijgen "viewing thread" of "viewing forum" niets erachter. Dus nu vraag ik mij af... hoe kan pfp deze titel zien ??
Er wordt wel gezegd dat het topic misschien verplaatst kan zijn van adb naar staff, maar ik neem aan dat wanneer het in de staff staat het privé is en mensen de titel niet meer kunnen lezen.

Ik zal wel weer verkeerd denken hoor :z zal wel een bug zijn dan :?

bartje518 17 May 2004 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
Echter zullen alleen de mannen die toegang hebben tot het Mannenforum dit zien. Privé fora blijven privé fora. Mensen die geen toegang hebben tot deze fora zullen te zien krijgen "viewing thread" of "viewing forum" niets erachter. Dus nu vraag ik mij af... hoe kan pfp deze titel zien ??
Er wordt wel gezegd dat het topic misschien verplaatst kan zijn van adb naar staff, maar ik neem aan dat wanneer het in de staff staat het privé is en mensen de titel niet meer kunnen lezen.

Ik zal wel weer verkeerd denken hoor :z zal wel een bug zijn dan :?

Soms zit daar een foutje in denk ik.. Inderdaad als jij mij een link uit meiden geeft, en ik klik erop, dan zal er bij jou staan de titel van de thread in meiden. Als pak m beet Tyskie dan kijkt bij who's online staat er inderdaad viewing thread.. Snap ook niet hoe PFP dat kan zien dan :o

BlueWolf 17 May 2004 22:44

Gewoon in de CP eens naar dat forum gaan, de eigenschappen bekijken en zetten zodat het wel een private forum is en klaar is Kees :thumbsup:

dext0r 17 May 2004 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
Gewoon in de CP eens naar dat forum gaan, de eigenschappen bekijken en zetten zodat het wel een private forum is en klaar is Kees :thumbsup:
op welke doel jij nou?

Tyskie 18 May 2004 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Soms zit daar een foutje in denk ik.. Inderdaad als jij mij een link uit meiden geeft, en ik klik erop, dan zal er bij jou staan de titel van de thread in meiden. Als pak m beet Tyskie dan kijkt bij who's online staat er inderdaad viewing thread.. Snap ook niet hoe PFP dat kan zien dan :o
Is het niet gewoon een topic dat verwijderd is? Dan klopt het wel allemaal.. :o

Kampie 18 May 2004 10:59

Citaat:

Is het niet gewoon een topic dat verwijderd is? Dan klopt het wel allemaal.. :o
Niet voor zover ik weet..

PFP 18 May 2004 13:43

ok ik geef toe ik zit onder de pass van koelkast op staff

Youssef 18 May 2004 20:32

Kan Bluewolf niet gewoon zeggen wat ie precies deed toen? :? Links ontvangen van Saartje ofzo? :z

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.