![]() |
op welke partij moet jij stemmen met Europese verkiezingen?
http://www.stemwijzer.nl/europa2004/sw/app.html
Ik kreeg: 1 - VVD 2 - PvdA 3 - CDA 4 - D66 5 - LPF :7 |
ik ga niet stemmen denk ik :p
|
ik heb overal neutraal ingevult.. en er kwam CDA uit :+
|
Citaat:
|
SP.A / NVA ;P
|
D66 :p
|
1. Groenlinks
2. D66 3. Sp 4. Pvda 5. CDA 6. SGP Ik weet nog niet of ik ga stemmen |
D66
CDA LPF PvdA VVD Groenlinks SP Christenunie :{ d66 is toch links :{ |
Toch leuk dat ik altijd SP op de laatste plek krijg
|
Citaat:
|
ik moet niks
|
SPA/Spirit
|
Citaat:
|
ik kreeg:
1. D66 2. Groen Links 3. SP 4. PvdA 5. CU/SGP Als ik mag stemmen stem ik SP of PvdA |
Ik kreeg CDA, ondanks dat ik bij alles eens / oneens had ingevuld 8)
Ik ga trouwens gewoon voor LPF :Y) |
Citaat:
|
ik heb hier echt geen verstand van:$
|
Citaat:
|
Ik haat politiek 8|
|
1. PvdA
2. D'66 3. CDA 4. LPF 5. GroenLinks 6. VVD 7. SP 8. ChristenUnie/SGP Ik weet ook nog niet of ik wel ga stemmen :o |
pvda8)
|
Citaat:
Citaat:
Bij mij kwamen overigens de LPF en D66 als hoogste uit de bus |
1 - groenlinks
2 - sp 3 - pvda 4 - d66 5 - lpf 6 - vvd 7 - cda 8 - grrrristenunie :) ik had mezelf iets minder links verwacht (meer iets van 1 pvda, 2 groenlinks, 3 d66, 4 sp |
1. CDA :?
2. LPF :? 3. PvdA 4. CU/SGP 5. SP 6. D66 7. VVD 8. GroenLinks |
LPF
VVD D66 CDA pvda christenunie/sgp sp groenlinks :7 Vet, mag alleen nog niet stemmen Ben de enigste hier met LPF en dan VVD, de rechts heeft allemaal links advies :? |
Spirit:)
|
Ik heb de stemwijzer niet nodig ik zal op groen links stemmen.
Puur en alleen omdat zij de enige Partij zijn waar ik op kan stemmen welke tegen De nieuwe manieren en regels / wetten zijn betreffende software patenten. huh wat waar heb je het over?? Mensen in de IT houden al maanden hun hart een beetje vast betreffende de toekomst. Grote bedrijven als Microsoft, IBM, Solaris, Sun en Netware hebben de handen in 1 geslagen al hun advocaten op Europa gericht en met smerige omkoop schandalen wetvoorstellen kunnen indienen en doordrukken betreffende software patenten. Dit heeft tot gevolg dat we nu op het punt staan in europa deze regels en wetten in te voeren en te accepteren alvorens diverse bedrijven aan de alarm bel trokken en demonstraties en petities gingen houden. De gevolgen voor de IT zouden rampzalig kunnen zijn. De grote bedrijven hebben ooit patent aangevraagd op alles wat los en vast zit zoals bijvoorbeeld. - de hyperlink - de muiscursor - de term cancel in knop formaat - de while loop - etc. In Amerika zijn deze patenten niets waard gezien je daar als klein bedrijf gewoon geen rekening houd met deze onzin patenten. indien een microsoft of IBM je voor het gerecht sleept sneuveld tijdens die zitting dit patent en is er niets aan de hand. De regels dreigen nu zo te worden in europa dat een groot patent bezitter je werkenlijk voor het gerecht sleept en in europa wint. waardoor je je ontwikkeling / software direct kan staken of een flinke zak geld moet afdragen. :| |
haha nerd :D
|
PvdA 1
|
Citaat:
:wave: |
PVDA
GroenLinks D66 CDA VVD daar stonden groene balkjes bij :+ |
NVA :{
Mja, politiek intresseert me niet, ik volg het ook totaal niet, dus ik stem maar ongeldig ... |
Citaat:
:z :z :z :Z |
Ik stem zoiezo blauw
|
1. LPF
2. PvdA 3. D66 4. CDA 5. SP 6. VVD 7. Groenlinks 8. CristenUnie/SGP word dan wel PvdA denk ik... LPF zie ik weinig heil in |
LPF
VVD ChristenUnie/SGP D66 PvdA CDA SP GroenLinks Voor mij dus VVD.. ik ga niet op de LPF stemmen :no: |
Citaat:
Citaat:
|
PvdA
D66 CDA Groenlinks LPF VVD SP Cristenunie/SGP weinig overeenkomst mee dus :+ ik vond groenlinks altijd wel leuk maar kga dan misschien toch voor pvda? :+ |
ik ga niet spammen uhh stemmen
|
Citaat:
|
1.LPF
2.D66 3.VVD LPF en anders niets |
ik ook LPFf een VVD :o
maar ik mag nog niet stemmen nog 27 dagens :+ |
1. PvdA
2. SP 3. D66 4. CDA 5. GroenLinks 6. LPF 7. VVD 8. ChristenUnie/SGP (die laatste een grote rode balk, de rest aflopend groen) Het wordt dus weer PvdA. (Niet alleen hierop gebaseerd.) |
Citaat:
|
Citaat:
(niet dat je echt wat mist...) |
ik ga ff uppen :+
ik ga dus niet stemmen... want het is op donderdag.. en dan ben ik niet thuis... sukkels moeten zoiets in het weekend doen ofzow :p |
Citaat:
Citaat:
Maar IK stem zelf niet, net zoals de meeste uniefstudenten omdat de europese verkiezingen mooi in het midden van de examenperiode valt :{ Maar pa stemt dus in mijn plaats (volmacht :z) |
het is de 10e malloot :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.